مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محمدعلی نژادیان: مافیای موتورسیکلت ایران قیمت‌ها را نجومی بالا بردند/ اسقاط برای مالکان موتورهای فرسوده مقرون‌به‌صرفه نیست

نژادیان: در صنعت موتورسیکلت ایران از دوره ریاست جمهوری آقای روحانی به‌دلیل رهاشدگی‌های مشکوک هر روز افزایش قیمت می‌دهند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت در یادداشتی نوشت: ما مرتب برای امنیت کشور در مرزها و خارج از مرزها شهید می‌دهیم ولی در داخل کشور و در زیر آرامش و امنیتی که شهدا ایجاد کرده‌اند یک عده خودخواه به اسم تولید، هر روز مردم را فقیرتر می‌کنند.

مافیای موتورسیکلت ایران با سرمایه اولیه اندک، در مدت زمان دو دهه به هزاران میلیارد ثروت رسیدند که نیاز است دستگاه‌های امنیتی ورود پیدا کنند و ببینند کجای کارهای آن‌ها ایراد داشته است که یک چنین تجمع ثروتی ایجاد شده است؟!

بارها به مافیای موتورسیکلت ایران هشدار دادم که طمع نکنید و دست از افزایش قیمت‌های غیرمنطقی بردارید ولی رهبر مافیای موتورسیکلت ایران و همراهان او توجهی ندارند و هر روز همه شرکت‌ها را تحریک به افزایش قیمت می‌کنند.

امسال چندین بار تذکر و حتی هشدار دادم که این افزایش قیمت‌ها در چرخه اقتصاد تاثیر می‌گذارد و گرانی‌های شما امنیت کشور را به‌خطر می‌اندازد ولی متاسفانه بعد از هر هشداری مجدد افزایش قیمت دادند که این پیام را برسانند که ما هر کاری که بخواهیم با خیال راحت انجام می‌دهیم.

امروز یکی از مشکلات اساسی و ناراحتی‌های مهم مردم بحث گرانی‌هاست که باید دستگاه‌های امنیتی توجه بیشتری نسبت به اقدامات مشکوک مخلان اقتصادی و امنیت کشور داشته باشند، درغیراینصورت یک عده مافیا هر روز جیب مردم را خالی‌تر می‌کنند که نتیجه آن اعتراض و نارضایتی مردم نسبت به وضع موجود می‌شود.

در نهایت مافیای موتورسیکلت ایران آنقدر قیمت‌ها را بالا برده‌اند که حالا برای از رده خارج کردن موتورسیکلت‌های فرسوده نیز خود با مشکل مواجه شده‌اند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا