مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اعتراض «محمدعلی نژادیان» به متن نامه «منوچهر منطقی» درباره حذف گواهی اسقاط موتورسیکلت

نژادیان: این که باید بحث اسقاط حل شود کاملا منطقی است زیرا قانون هوای پاک دارای ایراد است و دچار تناقض شده است اما این که آقای دکتر منوچهر منطقی در نامه ذکر کند که به‌دلیل «عدم عرضه سبب بالا رفتن قیمت محصولات در بازار شده است» درست نیست و حتی بار منفی در بازار دارد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت گفت: از آقای منوچهر منطقی توقع بیشتری بود که حداقل بار منفی کلام خود را بیشتر درنظر می‌گرفت. سوالی که از ایشان دارم این است که آیا شما بازار موتورسیکلت را بررسی کردید و دیدید به‌دلیل عدم عرضه قیمت آن بالا رفته است یا هر چه انجمن صنعت موتورسیکلت گفت چشم بسته پذیرفتید؟

نژادیان افزود: به‌طور کلی درنظر گرفتن «تفکر سیستمی» در تصمیم‌گیری مسئولان کم است. یعنی همه جوانب و از همه جهات تصمیم‌گیری‌ها بررسی نمی‌شود. ما در علم مدیریت یکسری ابزار داریم که کمتر از آن استفاده می‌شود. حداقل‌ترین کاری که می‌شود انجام داد بررسی “SWOT” است تا (نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها) مشخص شود. اگر قرار باشد مشکل را در یکجا حل کنیم و مشکلات دیگری به‌واسطه تصمیم ما در جای دیگری به‌وجود آید این کار علمی و منطقی نیست.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا