مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محمدعلی نژادیان: یکی از راه‌حل‌های جلوگیری از تشکیل «مافیا» در صنایع مختلف، تعدد تشکل‌های صنفی است

نژادیان: مافیا در هر صنعتی از بی‌توجهی فعالان آن صنعت شکل می‌گیرد و یکدفعه به خودشان می‌آیند و می‌بینند به عده‌ای چنان قدرتی دادند که دیگر حریفشان نمی‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت گفت: یکی از راه‌حل‌های مهم در جلوگیری از تشکیل مافیا در هر صنف و صنعتی تعدد انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف (قانونی) است. البته رسانه‌های اختصاصی نیز اگر مستقل و حرفه‌ای عمل کنند قطعا مانعی برای تشکیل مافیا خواهند شد.

محمدعلی نژادیان گفت: 24 فروردین 1398 جلسه‌ای برای تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی فروشندگان موتورسیکلت در تهران تشکیل شد که دقیقا مافیا مونتاژکنندگان موتورسیکلت وارد عمل شد و با ابزارهای مختلف مانع تشکیل آن شد.

وی افزود: حتی تصمیم بر تاسیس تعاونی تولیدی و توزیعی توسط فروشندگان موتورسیکلت شد که مجددا مافیا با اهرم‌های مختلف مانع آن شدند.

جلسه نمایندگان فروش موتورسیکلت تهران در تاریخ 24 فروردین 1398 برای تاسیس انجمن صنفی کارفرمایی فروشندگان موتورسیکلت که عده‌ای مانع به سرانجام گرفتن آن شدند.

مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی، حتی اگر شرکت‌های مونتاژکننده نیز می‌خواهند در آینده با مشکل مواجه نشوند و ناگهان خود را مقابل یک مافیای بزرگ نبینند بهتر است یک انجمن دیگر تاسیس کنند.


بیشتر بخوانید:

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا