مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رژه اقتدار موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ “مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهور لرستان در این خصوص ،  اظهار کرد: به  مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در ساعت اولیه صبح با هماهنگی های انجام شده تعداد 147 دستگاه موتورسیکلت به یاد 147 فروند هواپیمای جنگنده ایرانی که مواضع دشمن بعثی عراق را بمباران کردند در سطح شهر خرم آباد  رژه اقتدار را به  نمایش گذاشتند.

اوافزود : این 147 دستگاه موتورسیکلت با رعایت نکات ایمنی و توسط جوانان و نوجوانان که نسل سوم انقلاب محسوب می شوند هدایت می شوند جوانانی که روزهای انقلاب و جنگ تحمیلی راندیده اند ولی نشان داده اند پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب و آرمانهای آن هستند و آینده سازان این مرزو بوم می باشند.

 رئیس پلیس راهور لرستان یاد آور شد: مسیر حرکت  رژه  موتوری  از میدان 22  بهمن  تا گلزار  شهدا  می باشد  این موتورسیکلت سواران با نظم و ترتیب از خیابانهای اصلی شهر خرم آباد عبور کردند تمام  مسیر از  قبل معین شده و تمهیدات ترافیکی لازم توسط پلیس راهور استان فراهم شده بود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا