مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فعال شدن ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

معاون توسعه و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ویژه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی در استان فعال شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر علی فرهادی بیان کرد: در راستای تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل مراکز بهداشتی به خصوص خانه‌های بهداشت سراسر استان جهت ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به مردم اقدام به خرید ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰ و ۱۵۰ سی سی
برابر تفاهنامه شماره ۱۱۱/۱۴۰۲/۶۰۲۵ فی مابین وزارت بهداشت و درمان و آموزش و مصوبات هیأت امنای دانشگاه و دستور ریاست محترم دانشگاه شده است.

وی با بیان اینکه پس از تشریفات قانونی و انعقاد قرارداد تحویل موتورسیکلت های خریداری شده در انبار ستاد دانشگاه توسط مدیریت پشتیبانی و اداره‌ امور قراردادهای دانشگاه در حال انجام است، ادامه داد: این موتورسیکلت ها به منظور خدمات رسانی هر چه گشترده تر در خانه های بهداشت تمام مناطق صعب العبور استان توزیع و فعال می شود.

فرهادی با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی درمانی طی امسال در سطح استان گفت: تجهیزات ام آر آی بیمارستان الشتر تامین و آماده بهره برداری شده و ام آر آی بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد نیز در حال نصب است.

وی افزود: دستگاه شتاب دهنده رادیو تراپی از محل منابع ارز دولتی وارد استان و آماده نصب شده است و دستگاه دوم شتاب دهنده رادیو تراپی وارد چرخه درمان استان می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اجرا و تکمیل طرح های بهداشتی و درمانی کارنامه درخشانی داشته است اظهار داشت: بسیاری از پروژه‌ها نیمه‌تمام رها شده بودند و بخشی از آنها نیز طرح های جدید هستند که طی ۲ سال اخیر احداث و تکمیل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۷۰ طرح بهداشتی درمانی در این استان بامساحت ۱۶۶ هزار مترمربع در حال ساخت است.

وی بیان کرد: این طرح های بهداشتی درمانی با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان در حال اجرا هستند و این در حالیست که امسال ۶۵ طرح نیز بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح ها نیاز استان را به خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت تا حدود زیادی برطرف می کند اظهار داشت: از مجموع طرح های بهداشتی درمانی استان سه طرح بیمارستانی بزرگ با مساحت ۸۷ هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمارستانی نیایش در شهرستان خرم آباد بیان کرد: این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال انجام است که امسال با تخصیص یک هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار روند پر سرعتی را در پیش گرفته و از ابتدای آغاز این طرح تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است که تا سال ۱۴۰۴ بهره برداری خواهد شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا