مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اطلاعيه نمايشگاه موتورسيكلت ايكما ايتاليا براى رويداد ٢٠٢٠

به گزارش موتورسيكلت نيوز، آقاى پائولو مگری مديرعامل ايكما گفت: اين نمايشگاه كه یک مدل موفق و مهمترین فرصت برای تجارت b2c و b2b است، با يك تصميم جمعى به دليل سلامتى غرفه داران و بازديدكنندگان به تعويق افتاد.

قابل ذكر است كه نمایشگاه «EICMA» كه مخفف (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori) است، از سال ۱۹۱۴ برگزار شده است. اين نمايشگاه مهم‌ترین و معروف‌ترین رویداد تجاری در سطح جهانی است و از لحاظ بازدید کنندگان، اپراتورها و مطبوعات در سطح بین‌المللی به‌عنوان پربازدیدترین رویداد جهان است.

در این نمایشگاه انواع محصولات جدید دوچرخ مانند موتورسیکلت‌، دوچرخه‌، اسکوتر و راه‌حل‌های حمل‌و‌نقل شهری سازگار با محیط زیست و ایمن به نمایش گذاشته می‌شود. قابل ذکر است که حدود ۶۰درصد از غرفه‌های این نمایشگاه بین‌المللی است. همچنین استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه توسط دانشجویان رشته‌های مهندسی و برندهای نوظهور بخشی جدایی‌ناپذیر از این نمایشگاه هستند.

از جمله موارد بی‌شماری که EICMA را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و بهترین رویدادهای جهانی تبدیل می‌کند، عبارتند از: نوآوری‌های بی‌شمار در محصولات، کنفرانس‌های مطبوعاتی بین‌المللی، کارگاه‌های فنی، حضور رانندگان کلاس جهانی، داشتن فضای رانندگی در یک منطقه اختصاصی در فضای باز و…

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا