مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی برترین‎‌ دوچرخه‌سواران کوهستان کشور

 نمایندگان استان‌های فارس، زنجان و تهران به ترتیب در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان(کراس کانتری) به میزبانی اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات دوچرخه‌سواری استان اصفهان اظهار داشت: در رده سنی بزرگسالان، فرشید صالحیان از فارس قهرمان شد و فراز شکری از تهران و سینا امیرعلائی از کردستان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

اسماعیل پناهنده افزود: در رده سنی جوانان، مقام اول به علیرضا اوصانلو از زنجان رسید، محمدمهدی طوطیان از اصفهان نایب قهرمان شد و امیرعلی پیروی از فارس جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوانان، مسیحا عطایی‌فر از تهران مدال طلا را کسب کرد و آرتین بازیگر از تهران و پارسا برخورداری از چهارمحال و بختیاری مدال‌های نقره و برنز را بدست آوردند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار در سه رده سنی از سراسر کشور، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و مشارکت گروه دوچرخه سواری «vo۲» به مناسبت هفته جوان و میلاد امام زمان (عج) در باشگاه دوچرخه سواری اطلس این شهر برگزار شد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا