مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهروندان زنجانی برای ثبت درخواست ترخیص موتورسیکلت توقیفی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اعلام ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌هایی توقیف شده، گفت: این اقدام به‌مناسبت نیمه شعبان انجام خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حبیب‌اله موسوی، اظهار کرد: به مناسبت نیمه شعبان و با تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور، مالکان وسایل نقلیه‌ای که صرفا در چارچوب مقررات پلیس و راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شده‌اند، می‌توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ در استان و یا از طریق اپلیکیشن “پلیس من” با مراجعه به قسمت پلیس راهور و صفحه ترخیص خودرو نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

وی افزود: ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی شامل همه تخلفات رانندگی و همچنین موارد مرتبط با حوزه عفاف و حجاب نیز است و البته مشمول خودروهایی که دارای شکایت قضایی و پرونده مفتوح در سیستم قضایی هستند، نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به مدت یک هفته شهروندان می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص خودرو و یا موتورسیکلت خود اقدام کنند، افزود: البته در برخی موارد شاهد هستیم خودرو دارای جریمه‌های معوق است که هزینه آن برای ترخیص باید پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهور استان زنجان در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد در ۹ ماهه امسال ۹ هزار دستگاه خودرو به دلیل تخلفات رانندگی در استان توقیف شد که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد داشته است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا