مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس و نایب رئیس فدراسیون موتورسواری ایران در اجلاس جهانی حضور یافتند

رئیس و نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران به عنوان دو عضو کمیسیون‌های جهانی در اجلاس کمیسیون‌های فدراسیون جهانی موتورسواری حضور یافتند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری درباره این اجلاس گفت: برای اولین بار است که همزمان دو نماینده از ایران به عضویت کمیسیون های فدراسیون جهانی موتورسواری درمی آیند و این کرسی‌ها فرصت بزرگی را برای معرفی ایران و استفاده از توان بین‌المللی برای پیشرفت این رشته بخصوص در بخش آموزش مربیان و داوران و ورزشکاران فراهم کرده است. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران گفت: خانم سید مهدی بعنوان عضو کمیسیون زنان و بنده هم در کمیسیون موبلیتی عضویت دارم و در جلسه امسال در شهر لیون فرانسه با ارائه گزارش تصویری و خصوصا پخش فیلمی از فعالیت‌های ورزشی ایران در این رشته و در بخش زنان، تحسین گسترده اعضای کمیسیون ها را بدنبال داشت. 

مازیار ناظمی گفت: در حاشیه نشست امسال با آقای وگاس رئیس فدراسیون موتورسواری جهان دیدار کردیم و ایشان ضمن یادآوری سفر خود به ایران اعلام کرد برای ارتقاء سطح آموزشی و حمایت از حضور ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی اقدام می‌کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص دیدار با رئیس کمیته آموزش فدراسیدن جهانی خانم باربارا ویسنتینی نیز گفت: با هماهنگی انجام شده و با مشورت آکادمی و کمیته تحقیق و توسعه فدراسیون، بزودی پیشنهاداتمان را در قالب گرنت ( حمایت های مالی از آموزش کشورها ) با فدراسیون جهانی مطرح می کنیم.

مازیار ناظمی همچنین گفت: برنامه و گزارش خانم سید مهدی نائب رئیس فدراسیون، مورد توجه اعضای کمیته زنان گرفت و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در آینده نزدیک گروهی از اعضای این کمیسیون به ایران سفر کنند.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایسنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا