زندگی‌نامه «ابوالفضل حجازی» از پیشکسوتان حوزه موتورسیکلت و دوچرخه ایران منتشر شد

انتشارات «دستان» به‌تازگی کتابی تحت عنوان «ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﯾﻨﻪ» را منتشر کرده که به شرح ﺯﻧﺪگی، ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ صنعتی بنیانگذار یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های موتورسیکلت کشور پرداخته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری برنا، «ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﯾﻨﻪ: نگاهی ﺑﻪ ﺭﻭﺯگار ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺣﺠﺎﺯی» عنوان تازه‌ترین اثر نشر «دستان» است که در آن به شرح ﺯﻧﺪگی، ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻭ ﺧﺪﻣﺎﺕ صنعتی بنیانگذار یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های موتورسیکلت کشور پرداخته است.

این کتاب در شمارگان ۲ هزار نسخه و ۲۳۲ صفحه روانه بازار نشر شده و تلاش می‌کند راز و رمز موفق شدن از دوران نوجوانی این صنعتگر را به مخاطبان خود منتقل کند.

ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ حجازی در این کتاب در پاسخ به پرسش‌های نویسنده کتاب، ورود به بازار کار در دوران کودکی، راه‌اندازی کسب و کار در سال‌های نوجوانی، خاطرات دوران انقلاب، حضور در جبهه‌های جنگ از ۱۳ سالگی، گام نهادن در مسیر صنعتگر شدن، راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه موتورسیکلت بخش خصوصی ایران با نام تندر شهاب، حضور در عرصه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و بخش‌های مختلفی از زندگی شخصی خود را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

طراح و مجری این اثر گروه «رسامد» است که پروژه‌ای را برای معرفی صنعتگران و کارآفرینان موفق کشورمان به نسل‌های جدید آغاز کرده است.

«ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺁﯾﻨﻪ: نگاهی ﺑﻪ ﺭﻭﺯگار ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ ﺣﺠﺎﺯی» به شیوه گفت‌وگو در هشت فصل مختلف به انضمام آلبوم تصاویر، به قلم جواد شمس تدوین و نگارش شده است.

جواد شمس، روزنامه‌نگار با بیش از ۲۰ سال سابقه در رسانه‌های مختلف است که یکی از گزارش‌های نوشته شده توسط او کاندیدای «جایزه داستان واقعی سوئیس» در سال ۲۰۲۳ شد که یکی از معتبرترین جوایز روزنامه‌نگاری جهان محسوب می‌شود و از جایگاه والایی برخوردار است.

انتهای پیام/

منبع
برنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا