فراخوان احداث بازار بزرگ موتورسیکلت‌ و دوچرخه در اصفهان منتشر شد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان شناسایی و جذب سرمایه‌گذار حقیقی یا حقوقی برای مشارکت در احداث مجموعه بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه منتشر شد.

 به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، مسعود حیدری اظهار کرد: پروژه مشارکتی مجموعه بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان در راستای ساماندهی وضعیت این صنف در خیابان‌های سروش، زینبیه و لاله با هدف متمرکز کردن ارائه خدمات با کمیت و کیفیت متناسب جهت خریداران و فروشندگان احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه مطالعات جامعی روی ابعاد مختلف این طرح انجام شده و طی ماه‌های اخیر نیز بازبینی جامعی بر جزئیات این پروژه صورت گرفته است، اضافه کرد: پروژه احداث بازار بزرگ موتورسیکلت و دوچرخه اصفهان، پروژه فاخری است که ارزش ساخت آن حدود هزار میلیارد تومان خواهد بود، همچنین زمین پروژه متعلق به سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری است و پروانه آن توسط شهرداری منطقه ۱۰ صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان سروش و تاکید کمیته سلامت، محیط زیست، خدمات شهری و شورای اسلامی شهر اصفهان مبنی بر تسریع در احداث و بهره‌برداری از این پروژه گفت: در اجرای این پروژه، دیدگاه‌های کارشناسی اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان نیز لحاظ شده است.

وی با دعوت از سرمایه‌گذار حقیقی یا حقوقی برای مشارکت در احداث این پروژه تاکید کرد: سعی داریم تا مناسب‌ترین اتفاق برای فعالان این صنف و اهالی این منطقه حاصل شود.

به گزارش ایمنا، مجموعه بازار بزرگ موتور سیکلت و دوچرخه با همت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و همکاری سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در زمینی به مساحت تقریبی ۱۳ هزار و ۴۴۹ مترمربع در خیابان سروش، کوی چشمه مرغاب (بازار سروش سابق) شامل: سه طبقه همکف، اول و دوم و در زیرزمین هم سه طبقه شامل دو طبقه پارکینگ و یک طبقه انبار احداث می‌شود.

سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و واجد صلاحیت فنی، مالی و دارای تجربیات مرتبط می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت اسناد فراخوان به درگاه الکترونیکی سازمان به نشانی invest.isfahan.ir مراجعه و اسناد تکمیلی را به دبیرخانه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، بیست‌وششم مهرماه ۱۴۰۲ ارائه کنند.

پایان پیام/

منبع
ایمنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا