اختصاص ۱۵ میلیارد ریال به پیست موتورسواری شهرستان سرایان

فرماندار سرایان گفت: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به پیست موتور کراس این شهرستان با هدف تجهیز آن به سامانه روشنایی اختصاص یافت.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سید یاسر رضوی روز شنبه گفت: این اعتبار از محل سفر استاندار خراسان جنوبی به سرایان تخصیص پیدا کرد.

وی با بیان اینکه عملیات پروژه روشنایی پیست در دست اجراست عنوان کرد: عملیات روشنایی شامل تیرگذاری، کابل کشی، ترانس، برج نوری در حال انجام است که امیدواریم با سرعت و روند انجام پروژه به زودی عملیات آن به اتمام و در هفته تربیت بدنی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد.

فرماندار سرایان گفت: این پیست در پنج هکتار و با استانداردهای ملی ساخته شده و خط شروع آن جزو بهترین و استانداردترین در میان پیست‌های موتور سواری کشور بوده که توسط افراد بومی شهرستان طراحی و ساخته شده است.

وی با اشاره به میزبانی سرایان از مسابقات کشوری در سال ۱۳۹۷ افزود: شهرستان سرایان هر سال میزبان مسابقات استانی و انتخابی کشور است.

رضوی گفت: داور و مسئول برگزاری این مسابقات در شهرستان جزو کادر فنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور است و با توجه به جمع زیاد علاقمندان به این رشته هیجان انگیز، شهرستان سرایان ظرفیت برگزاری مسابقات در سطح کشوری را دارد.

مسابقات موتور کراس قهرمانی استان خراسان جنوبی (انتخابی کشور) روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پیست موتور سواری شهرستان سرایان برگزار شد.

۳۵ ورزشکار در ۶ کلاس مختلف برای انتخابی مسابقات کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا