مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دعوت «محمدعلی نژادیان» از سرمایه‌داران برای ورود به تولید موتورسیکلت

نژادیان: با توجه به فرسودگی حمل‌و‌نقل عمومی، کمبود ظرفیت مترو و با توجه به پایان عمر بیش از 90 درصدی حدود 12 میلیون دستگاه موتورسیکلت در کشور و همچنین گرانی خودرو و احتمالا گرانی بنزین و محدودیت‌های آن، در نتیجه نیاز است که مسئولان به تولید موتورسیکلت، دوچرخه و آینده آن بیشتر فکر کنند. زیرا، غفلت از این صنعت باعث ایجاد بحران حمل و نقل در آینده خواهد شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، محمدعلی نژادیان مدیرمسئول صنعت موتورسیکلت در یادداشتی نوشت: نمایندگان فروش موتورسیکلت و دوچرخه اگر به اميد اين هستند كه «در حال حاضر چندین شركت توليد مى‌كنند، پس بگذاريم زحمتش براى آن‌ها باشد»، قبلا توضیح عرض کرده‌ام که چون غير از چند شركت مثل نيرومحركه، ايران دوچرخ و يكى دوتا ديگر، الباقى تقريبا قائم به فرد هستند، در نتيجه به مرور زمان از گردونه اين صنعت نيست خواهند شد. همان‌طور که امروز خیلی از فعالان قدیمی یا نیستند یا حضور کمرنگ دارند. دلايل این موضوع نیز طبيعى است و نياز به توضيح ندارد. پس اگر سرمايه داريد اقدام كنيد. نگران مسير نباشيد. اين جملات واقعيت محض است.

اگر امروز اقدام نكنيد كم‌كم كار به‌جايى مى‌رسد كه شركتى باقى نمى‌ماند كه از آن‌ها خريد كنيد يا تعداد تقاضا ممكن است از عرضه بيشتر شود كه خود اين موضوع عواقب زيادى براى نمايندگان و حتی مردم و جامعه دارد.

امروز ما بر حسب وظيفه صنفى باید اين صنعت را حفظ و گسترش دهيم. باید با ديد ملى نگاه کرد. باید با ديد نياز مردم نگاه کرد. باید با ديد امانت‌دارى به نسل آينده نگاه کرد. اين‌ها شعار نيست، دقيقا خود زندگى، انسانيت و شرف است.

سرمایه‌داران، دانشگاه‌ها، مسئولان و علاقه‌مندان برای مشاوره در خصوص تولید موتورسیکلت و آینده آن هر روز بین ساعات 16-18 می‌توانند با شماره 09128237336 تماس حاصل نمایند تا مسیر برای ناجیان صنعت موتورسیکلت تسهیل و شفاف شود.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا