مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جشنواره فروش پاییزه موتورسیکلت‌های بنللی آغاز شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، آمارها از میانگینِ ۱۵ تا ۳۵ دقیقه‌ زمان صرف‌شده در روز، برای پیدا کردن جای پارک مناسب برای ۵۰۰ هزار خودرو می‌گویند.

بنابر اعلام نیکران موتور پاسارگاد، بیراه نیست که «جای پارک» دغدغه همیشگی ما باشد. از طرفی با هر نیم‌ ساعت زمان برای یافتن جای پارک حداقل ۲۲۵ هزار لیتر بنزین به‌هدر می‌رود که در مجموع به عدد ۴ تا ۵ میلیون لیتر هدر رفت سوخت کشور می‌رسد. ماندن در ترافیک و از دست دادن ۱۰ درصد از زمان روزانه نیز، ما را از بسیاری فعالیت‌ها و کارهایمان عقب می‌اندازد.

برای کاهش هزینه‌ها و داشتن زمان بیش‌تر، موتورسیکلت‌ها همواره در کلان‌شهرهای شلوغی مثل تهران گزینه مناسبی بوده‌اند؛ خصوصا امروز که نسلِ جدید موتورسیکلت‌ها، با طراحی‌های قابل قبول و زیبا عرضه می‌شوند.

جشنواره فروش مهرماه نیکران موتور پاسارگاد با شرایط ویژه، مناسب افرادی‌ است که قصد خرید موتورسیکلت دارند. در فروش مهرماه بنللی، خریداران علاوه بر برخورداری از شرایط نقد و اقساط و تخفیف‌های ویژه، بنا به مدل موتورسیکلتی که انتخاب می‌کنند ۲ تا ۳ هدیه که شامل لوازم جانبی موتورسیکلت می‌شود نیز به‌عنوان هدیه دریافت می‌کنند.

بنللی ستا ۱۲۵ (SETA۱۲۵ BENELLI)

بنللی ستا ۱۲۵ اولین اسکوتر شهری بنللی‌ست که توسط شرکت نیکران موتور پاسارگاد و در سال ۱۳۹۷ به ایران آمد. این مدل از اسکوتر مناسب رفت‌وآمد در مسیرهای شهری‌ست؛ ویژگی‌هایی مانند وزن کم، طراحی منحصربه‌فرد شهری که در اکثر موتورسیکلت‌های ایتالیایی دیده می‌شود و همچنین تکنولوژی‌های منطبق با رانندگی در فضای شهر این موتورسیکلت را متمایز کرده است.

طراحی ظاهری این موتورسیکلت یکی از دلایلی است که آن را به یک اسکوتر محبوب بدل کرده است؛ ستا ۱۲۵ در عین حال که تداعی‌کننده یک موتورسیکلت قدیمی است ویژگی‌های پیشرفته ظاهری و فنی یک اسکوتر مدرن را نیز دارد.

قیمت این مدل از بنللی ۲۵۴.۸۰۰.۰۰۰ ریال است که با توجه به طراحی زیبا، امکانات خوب و پشتیبانی شده با استاندارد یورو ۴ از سازمان استاندارد روز اتحادیه اروپا برای موتورسیکلت‌ها، قیمت مناسبی است.

در جدول زیر برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های SETA۱۲۵ BENELLI را خواهید دید:

موتورسیکلت بنللی کافه نرو ۱۵۰ (COFFENERO۱۵۰)

قیمت مناسب این موتورسیکلت (۲۷۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال) در کنار ویژگی‌های قابل قبول آن، کافه نرو ۱۵۰ را به انتخابی مناسب برای کسانی‌که به دنبال یک اسکوتر شهریِ سبک، با رانندگی آسان و راحتی بسیار هستند، بدل کرده ‌است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه نرو ۱۵۰ عبارتند از:

بنللی تی.‌ان.‌تی ۱۵ (TNT ۱۵ EFI)

بنللی TNT۱۵ را بهترین گزینه برای موتورسوارانی می‌دانند که تازه موتورسوار شده‌اند. قدرت ملایم این موتور و طراحی اطمینان‌ بخشش یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان موتورسیکلت‌هاست.

هرکس که برای اولین‌بار سوار بر این مدل از موتورسیکلت بنللی شود، متوجه ویژگی‌های ظاهریِ مطمئن و در عین‌حال دوست‌داشتنی‌ همچون شاسی بسیار محکم، مدیریت آسان رانندگی با آن و بدنه موزون و راحت آن خواهد شد.

کیفیت بالای تعلیق بنللی تی‌ان‌تی ۱۵ از همان ابتدا کیفیت یک موتورسیکلت ایتالیایی را به رُخ‌تان خواهد کشید. البته تنها طراحی ظاهری و راحتی این مدل از بنللی نیست که آن‌را در دسته موتورهای محبوب شرکت نیکران پاسارگاد قرار داده‌ است و از ویژگی‌های فنی این موتورسیکلت نیز نباید به سادگی عبور کرد.

قیمت ۱۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریالی این موتورسیکلت برای سوارکاران تازه‌کار و کسانی‌که به‌دنبال یک موتور پیشرفته و در عین‌حال نسبتا ارزان هستند، مناسب است.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این موتورسیکلت را در جدول زیر می‌بینید:

برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره جشنواره فروش مهرماه موتورسیکلت‌های بنللی می‌توانید به سایت نیکران موتور پاسارگاد مراجعه و یا با شماره‌های با شماره‌های ٥٥٦٤٢٣٦٣ و ۲۲۶۹۸۰۷۴ – ۰۲۱ تماس حاصل کنید و یا به یکی از نمایندگی‌های بنللی در آدرس‌های زیر مراجعه کنید:

  • خیابان اندرزگو، روبروی سانال مال نبش وطن‌پور، پلاک ۱۲.۱
  • خیابان هلال احمر، بعد از تقاطع انبار نفت، پلاک ۱۸۸
نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا