مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری با حضور ناظمی

مجمع سالیانه فدراسیون جهانی موتورسواری (Fim) با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران برگزار شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، این مجمع به میزبانی موناکو برگزار شد و بسیاری از کشورها به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت غیرحضوری و آنلاین در این مجمع شرکت کردند.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران نیز به صورت غیرحضوری و به شکل آنلاین به نمایندگی از کشورمان در مجمع حضور یافت.

در این مجمع  در رابطه با مسائل مختلف مانند تائید عملکرد سال 2021 فدراسیون جهانی و همچنین اصلاحات جدید در اساسنامه فدراسیون جهانی مطرح شد.

در این مجمع همچنین روسای فدراسیونهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی، اقیانوسیه و پان آمریکن گزارشی از عملکرد خود در سال جاری میلادی ارائه کردند ضمن اینکه روسای کمیسیون های مختلف FIM نیز به تشریح وضعیت قاره خود در یکسال گذشته پرداختند.

جلسه رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با راننده ایرانی مسابقات نسکار برگزار شد

میثم طاهری راننده ایرانی شرکت کننده در مسابقات جهانی با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با رویکرد ارتقای سطح آموزش و استفاده از تجربیات ایرانیان صاحب تخصص که در میادین بین المللی حضور داشتند برگزار شد رئیس فدراسیون اظهار داشت: از طاهری دعوت کردیم تا در خصوص مباحث آموزشی، ارتباطات بین المللی، حضور و مشارکت مدرسین صاحب نام در آکادمی فدراسیون استفاده کنیم. آموزش های به روزتر با استانداردهای بین المللی در آکادمی فدراسیون در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
دانا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا