مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پلاک‌گذاری روزانه حدود ۳۰ دستگاه موتورسیکلت شارژی در کیش

سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همزمان با آغاز آزمایشی طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی در این جزیره روزانه حدود ۳۰ دستگاه پلاک گذاری می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، عقیل نقشبندی اظهار داشت: طرح ساماندهی موتورسیکلت های شارژی در جزیره کیش از چند روز قبل به صورت آزمایشی آغاز شده است و هم اکنون در قالب مصوبه شورای ترافیک جزیره با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات و پلیس راهور در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون روزانه حدود ۳۰ دستگاه موتورسیکلت در این طرح پلاک گذاری می شود افزود: در نظر داریم به منظور تسریع در اجرای طرح ساماندهی ظرفیت پذیرش روزانه را پس از آغاز رسمی به ۶۰ دستگاه افزایش یابد.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: با همکاری علوم و فنون جزیره کیش، مرکز فرهنگسرای سعدی به عنوان محل پلاک گذاری موتورسیکلت های شارژی در جزیره انتخاب شده و این مرکز همه روزه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۵ آماده پذیرش موتورسیکلت ها برای پلاک گذاری است.

وی یادآور شد: ساماندهی موتورسیکلت ها از مطالبه های کیشوندان در چند سال گذشته بوده که هم اکنون با همکاری بین دستگاهی به مرحله اجرا در آمده که پیش بینی می شود با این اقدام بسیاری چالش های حوزه موتورسیکلت کاهش داشته باشد.

مراجعه کنندگان به این مرکز باید اصل و کپی مدارکی همچون کارت ملی، شناسنامه، سند موتورسیکلت، بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت، فرم یا برگ احراز سکونت در جزیره کیش (کارت کیشوندی، سند اجاره نامه، نامه از محل کار یا تدریس فرزندان) را به همراه داشته باشند.

هم اکنون در این جزیره حدود هشت هزار دستگاه موتورسیکلت شارژی وجود دارد که تمام این دستگاه ها در یک بازه زمانی باید اهراز هویت،  ساماندهی و پلاک گذاری شود.

طبق اعلام پلیس راهور موتورسیکلت ها در ۴۰ درصد تصادفات جزیره کیش نقش دارند و در ۲۰ درصد تصادف ها نیز از سوی این پلیس مقصر شناخته شده است که انتظار می رود با طرح ساماندهی و قانونمند شدن تردد ها این نقش کاهش داشته باشد.

  • عکس تزئینی است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا