مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

طوفان جدیدی از بنللی به نام تورنادو 252R در راه است

انتظار می‌رود این دوچرخ زیبا اوایل سال آینده وارد بازارهای جهانی شود. به احتمال زیاد در نمایشگاه ایکما نیز نمایش داده می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، دوچرخ‌هایD مانند کاواساکی نینجا 250 و یاماها YZF-R3 که دارای وزن کم و حجم پایین هستند، به‌دلیل سبک ورزشی، پیکربندی مناسب برای مبتدیان تا سطح متوسط ​​برای همه در آسیا و اروپا محبوبیت زیادی دارند. این محصولات به سلطه خود در بین موتورسواران ادامه می‌دهند، با این حال، تازه واردان در بازار اوضاع را تا حد زیادی متزلزل کرده‌اند.

این تازه واردان، عمدتا از تولیدکنندگان چینی، ارزش فریبنده‌ای برای پول و عملکرد ارائه می‌دهند که از همتایان ژاپنی و اروپایی آن‌ها چندان دور نیست. ثابت شده است که موتورسیکلت‌هایی مانند سی‌اف‌موتو 250SR و 300SR در آسیا و استرالیا محبوب هستند، در حالی که بنللی نیز با 302R جدید و بهبود یافته خود طوفانی را به‌وجود آورده است. با توجه به این گفته‌ها، انتظار می‌رود بنللی یک نسخه دیگر از دوچرخ ورزشی Tornado را برای مطابقت با مقررات مجوز بازارهای خاص راه‌اندازی کند.

از نظر ظاهری، بنللی تورنادو 252R از زیبایی ظاهری اسپرت 302R برخوردار است. به لطف ظاهر تیز و زاویه‌دار، کمک‌های معکوس و چراغ‌های ال‌ایی‌دی، رخ موتورسیکلت کاملا بزرگ به‌نظر می‌رسد و در رنگ سبز و نقره‌ای بسیار چشمگیر است. از لحاظ فنی، بنللی 252R مجهز به یک صفحه ابزار دیجیتال ال‌سی‌دی کامل با اتصال بلوتوث به تلفن‌های هوشمند است. ویژگی‌های اضافی شامل کلاچ کمکی پایی، ای‌بی‌اس و اهرم‌های قابل تنظیم استاندارد است.

این محصول از طریق موتور دوقلوی موازی 249 سی‌سی قدرت 25 اسب بخار را تولید می‌کند. اگر چیزی شبیه موتور در TNT باشد، احتمالاً دارای یک میل‌لنگ 360 درجه با یک اگزوز بسیار منحصر به فرد است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
فرزانه نژادیان
منبع
Rideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا