مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قهرمان موتورکراس بانوان کشور: به‌زودی راهی دوره آموزشی اسپانیا خواهم شد

هستی رضایی: قرار بود به همراه خانم نعمت الهی به مسابقات جهانی بروم ولی شرایط سنی به من اجازه حضور در مسابقات جهانی ترکیه را نداد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، هستی رضایی، قهرمان موتورکراس بانوان ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص حضورش در دوره آموزشی اسپانیا اظهار داشت: اتفاق بسیار خوبی است که یک ورزشکار خانم به عنوان نماینده جامعه موتورسواری قرار است در این دوره آموزشی که به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود حضور پیدا کند.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی به میزبانی فدراسیون مادرید برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف حضور دارند. قطعا حضور در این دوره باعث خواهد شد با علم روز این ورزش آشنا شوم و بتوانم این نکات را به دیگر ورزشکاران منتقل کنم.

قهرمان موتورکراس کشور همچنین درخصوص اعزام به مسابقات جهانی ترکیه گفت: متاسفانه شرایط سنی اجازه نداد به رقابت‌های جهانی بروم و در کنار خانم نعمت الهی بعنوان نمایندگان ایران حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که با حمایت فدراسیون یک بانوی موتورسوار در مسابقات جهانی حضور پیدا کرد و این اتفاق تاریخی است که با تلاش‌های فدراسیون به خصوص دکتر ناظمی رخ داد.

هستی رضایی افزود: برای حضور موفق‌تر در مسابقات با وجود شرایط کرونایی که در کشور وجود دارد تمرینات خود را مرتب پیگیری می‌کنم. هر هفته در پیست آزادی تمرینات را انجام می‌دهم و مضاعف بر پیست آزادی در پیست شهران و نسیم‌شهر نیز تمرینات را پیگیری می‌‌کنم تا از لحاظ شرایط بدنی در وضعیت مطلوبی قرار بگیرم.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه فدراسیون به بخش بانوان چشم‌انداز روشن و خوبی برای موتورسواران ایجاد کرده است و حضور ما در مسابقات جهانی باعث ایجاد انگیزه برای دیگر بانوان خواهد شد. با توجه به اینکه از لحاظ سنی اول راه هستم حضور زنان در مسابقات ترکیه را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم که در ادامه راه اتفاقات بهتری در انتظار موتورسواری بانوان باشد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا