مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنللی جدید، موتورسیکلتی که با دیدنش برخی سرها به دنبال آن برخواهد گشت/ محصول جدید «سی‌اف‌ موتو» از راه نرسیده رقیب پیدا کرد

اگر موتورسیکلت 750/800 سی‌سی جدید واقعاً به‌زودی در نمایشگاه‌ها نمایان شود، انتظار داشته باشید دستگاه‌های مشابه دیگر ساخته شده در چین با مشخصات بالاتر نیز دنبال شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت مادر بنللی در چین ویدیویی برای دوچرخ آینده خود منتشر کرده است. اگرچه زیاد یکسان نیست، اما بسیار نزدیک به بنللی TRK 800 است که قرار است اواخر امسال برای بازار اروپا عرضه شود.

فقط یک TFT پنج اینچی چیزی نیست که شما توقع داشته باشید. زیرا، وقت آن رسیده که انتظارات خود را تغییر دهید.

اما، محصول جدید این شرکت فقط یک محصول سطح ابتدایی نیست و شاید با موتورسیکلت‌های آلمانی نیز رقابت کند. این موتورسیکلت حول یک قوای محرکه دوقلو موازی، با حجم 752 سی‌سی مایع خنک است که باید حدود 75 اسب بخار نیرو تولید کند.

خبرنگار بن‌نتس می‌گوید:

هنگامی که برای اولین بار تصاویر جاسوسی از SRB 800 را دیدیم، بنللی به ما گفت که TRK 800 “یک پروژه مهم است که بنللی در حال توسعه آن در ایتالیا است. اما هیچ ارتباطی با SRB 750 جدید ندارد”.

با این حال، ظاهرا دو موتورسیکلت به‌وضوح از یک قوای محرکه مشترک برخوردارند که قبلاً در بنلی لئونچینو 800 و 752S استفاده شده است و تصاویر جاسوسی از TRK 800 که در ایتالیا منتشر شده است، نشان می‌دهد که سبک و شاسی آن نیز کاملاً شبیه به دستگاه QJMotor است.

در اصل انتظار داشتیم بنلی TRK 800 را در سپتامبر یا اکتبر امسال رونمایی کند. ممکن است همه‌گیری کرونا آن تاریخ را تغییر داده باشد و با اجرای هیچ یک از نمایشگاه‌های مهم موتورسیکلت، شرکت با هیچ معذوریتی برای ارائه مواجه نیست. به همین ترتیب ممکن است منطقی باشد که شرکت رونمایی را به زمانی نزدیک کند که دوچرخ آن تقریباً آماده فروش باشد.

کیف‌های آلومینیومی سخت! یک ظاهر طراحی مدرن! اگر مهندسی اساسی و تناسب اندام خوب باشد، این بنلی ساخته شده در چین می‌تواند برخی سرها را برگرداند.

شرکت «سی‌اف موتو» رقیب بنللی، اخیراً محصول مشتق از «کی‌تی‌ام» خود را در قالب CFMoto 800MT بیرون کشید. درنتیجه به احتمال زیاد می‌توان انتظار داشت که بنلی TRK 800 به‌طور مستقیم با CFMoto 800MT شاخ به شاخ شود.

به‌نظر می‌رسد کی‌تی‌ام نیز به‌زودی آماده فروش دوچرخ 750 سی‌سی ساخت چین است و البته انتظار داشته باشید تولیدکنندگان دیگر نیز این روند را دنبال کنند.

بنللی در ایالات متحده دوچرخ‌های خود را می‌فروشد. اما، به‌طور گسترده قابل مشاهده و در دسترس نیست. همچنین فروش بنللی در انگلستان در حال حاضر کند است، اما این شرکت چینی که هنوز مدل‌هایی را در پسارو در ساحل آدریاتیک تولید می‌کند، در ایتالیا موفق است. دوچرخ 500 سی‌سی TRK 502 آن در حال حاضر پرفروش ترین موتورسیکلت ایتالیا است. بنابراین، امید زیادی برای محصولات با حجم بزرگ‌تر وجود دارد که برای سال 2021 در نظر گرفته شده است.

بنللی یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در اروپا است. اما، از زمان خریداری این مارک توسط تولیدکننده چینی Qian jiang در سال 2005، این شرکت تمرکز خود را تغییر داده است. تا دهه 2000 بنللی نیکدهای جذاب و دوچرخ‌های اسپرت مخصوصا به سبک TNT می‌ساخت. با این حال این شرکت بیشتر بر روی محصولاتی تمرکز کرده که برای اکثر موتورسواران قابل تهیه کردن باشد. شرکت Qian jiang ماشین‌آلات را در داخل چین می‌سازد و آن‌ها را نه تنها با مارک بنللی بلکه به‌عنوان QJ Motors نیز به فروش می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

بنللی لئونچینو 250 به بازار هند می‌رود/ معرفی شرکت مادر بنللی

به مناسبت غرش شیر به طول یک قرن «هفته بنللی» برگزار می‌شود/ بنللی با آرم یادبود بسیار زیبا 110 سالگی خود را جشن می‌گیرد

برای مطالعه اخبار بیشتر از بنللی اینجا را کلیک کنید.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
AdvriderBennettsRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا