مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی یک تولیدکننده موتورسیکلت که محصولات سفارشی برای مشتریان خود می‌سازد

کانسپت E اولین محصول برقی این شرکت یک محصول با تکنولوژی بالا است و انتقال سازنده به مدل‌های الکتریکی را آغاز می‌کند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، شرکت DAB Motors یک تولیدکننده موتورسیکلت فرانسوی است که در بایون مستقر است. داشتن یک داب موتورز یک تجربه است که هر دستگاه به‌طور خاص برای صاحب آن و با توجه به نیازهای سفارشی تولید می‌شود.

این مجموعه تعداد زیادی از ویژگیهای برتر را در طراحی خود گنجانده است. موتورسیکلت‌های این شرکت به لطف تیم ماهر برتر طراحان، مهندسان، نقاشان، تکنسین‌ها، جوشکارها و… در کارخانه آن در فرانسه طراحی، مهندسی و ساخته شده است. این شرکت با به چالش کشیدن سنت‌ها در حال پاسخ‌گویی به موتورسوارانی است که به‌دنبال چیز جدیدی هستند.

معرفی موتورسیکلت برقی DAB

کانسپت E تجسم چشم‌انداز این تولیدکننده نوظهور است که مجهز به موتور 10 کیلو وات و باتری لیتیوم یونی 51.8 ولت، معادل 125 سی‌سی است.

در نگاه اول مشخص است که Concept-E یک ماشین تمیز است. میبینید که این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا دوچرخ را تا حد ممکن تمیز و ظریف نگه دارد. به‌منظور انجام این کار، قاب را به گونه‌ای طراحی کرده است که سیم‌کشی دوچرخ را می‌توان در داخل آن‌ها و دور از چشم قرار داد. این منجر به یک شاهکار مکانیکی کاملاً یکپارچه می‌شود که از هر جهت کاملاً خیره‌کننده به‌نظر می‌رسد.

این شرکت هنوز قیمت رسمی کانسپت E را اعلام نکرده است.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
ElectricmotorcyclesDabmotorsRideapart
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا