مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مصطفی صفرخانی: نرخ فروش موتورسیکلت ارتباطی با ما ندارد

صفرخانی: در نرخ موتورسیکلت هم‌گرانی وجود دارد و نظارتی صورت نمی‌گیرد نه فقط موتورسیکلت در هیچ کالایی در حال حاضر نظارتی وجود ندارد و کالاها در سال چندین بار چراغ خاموش گران می‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری میزان، مصطفی صفرخانی درباره وضعیت تولید و خدمات موتورسیکلت و گرانی‌های اخیر گفت: تولیدکنندگان موتورسیکلت به خارج از تهران رفته و تولید در تهران به صفر رسیده است این تولیدکنندگان در قم، یزد، کاشان و … هستند که دفتر فروش آنها در تهران قرار دارد. 

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران گفت: نرخ فروش موتورسیکلت ارتباطی با ما ندارد فقط چون مصرف‌کننده هستیم شاهد گرانی در لوازم موتورسیکلت بوده و این گرانی‌ها را لمس می‌کنیم. 

وی بیان کرد: در حال حاضر که دولت پایان روزهای خدمت خود را می‌گذراند مملکت را رها کرده و طی این هشت سال نیز رها کرده بود سابق بر این بابت خدمات نرخی را داشتیم در همین دولت به قدری ما را اذیت کردند که درخواست کردیم  این نرخ  را آزاد کنند و بعد گفتن به صورت رقابتی خدمات خود را ارائه دهید و اعتراض کردیم که باید نظارتی باشد ولی کسی نظارتی و تدبیری نکرده و به حال خود رهایمان کردند.

بیشتر بخوانید:

صنعت موتورسیکلت ایران از نگاه یک انجمن، یک سندیکا و یک اتحادیه فعال

می‌توان انتظار افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی بهای موتورسیکلت و قطعات آن را در بازار داشت!

محمد خادم منصوری: یاماها از ژاپن وارد می‌شود/ قیمت وسپا کویر موتور 400 میلیون تومان است

محمد خادم منصوری: خواهش ما این است که حمایت بیشتری از تولیدکنندگان انجام شود/ سهام‌داران کارخانجات موتورسیکلت هند، آمریکایی هستند و همکاری زیادی با ما نمی‌کنند

آیا نیاز بازار به قطعات موتورسیکلت‌ها به موقع تامین می‌شود؟

مدير مسئول صنعت موتورسيكلت: ظلم‌های وارد شده به مصرف‌كنندگان موتورسیکلت را پيگيرى خواهيم كرد

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
میزان
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا