مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

میزان فروش کیمکو در سال 2020/ سرمایه‌گذاری 20 میلیون دلاری تولیدکننده تایوانی در فیلیپین

به گزارش موتورسیکلت نیوز، در حالی که کیمکو یک مارک جهانی است که در همه بازارها در سراسر جهان توزیع می شود. وزن فروش داخلی تایوانی با احتساب 67 درصد از کل بازار هنوز هم بزرگ است.

فروش سال 2020 این برند تعداد 496 هزار دستگاه بود که نسب به مدت مشابه سال قبل از آن 1.4 درصد کاهش یافت، اگرچه در چین رشد چشمگیری داشته است. زیرا، کیمکو علاوه بر تاثیرات کویید 19 تحت تاثیر حملات SYM نیز قرار دارد.

امکانات جدید در فیلیپین

آلن سانتیاگو، رئیس کیمکو فیلیپین در اوایل آوریل 2020 در یک جلسه مطبوعاتی در شهر ماکاتی، تصمیم شرکت برای سرمایه گذاری نزدیک به 20 میلیون دلار در تأسیسات جدید در فیلیپین را اعلام کرد. قرار است این عملیات در سال 2023 آغاز شود. زمانی که پیش‌بینی نشان می‌دهد تقاضا برای نوع جدیدی از مدل‌های دو چرخ (به‌طور عمده محصولات الکتریکی) بسیار زیاد خواهد بود. در واقع، فیلیپین از سریع‌ترین بازارهای رشد در سراسر جهان است و قوانین جدید برای محدود کردن آلودگی صنعت را به طرز چشمگیری متحول می‌کند.

ظرفیت کارخانه جدید کیمکو ماهانه 6 هزار دستگاه خواهد بود که جایگزین تاسیسات فعلی واقع در Sta خواهد شد. شهرک صنعتی ماریا در باگموبایان، شهر تاگوئیگ ظرفیت 5 هزار دستگاه در ماه و فناوری‌های قدیمی را دارد.

میراث تجاری

کیمکو ( KYMCO ) مخفف “Kwang Yang Motor Company” است که دفتر مرکزی آن در Kaohsiung، تایوان است و حدود 3 هزار نفر کارمند دارد و سالانه بیش از 6 هزار دستگاه وسیله‌نقلیه تولید می‌کند. این شرکت چندین مرکز تولید در خارج از کشور ایجاد کرده است. در اندونزی (جاکارتا)، مالزی (پتالینگ جاوا)، چین (شانگهای، چنگدو و چانگشا) و فیلیپین (باگومبایان، شهر تاگوئیگ) واقع شده‌اند.

کیمکو در سال 1964 تاسیس شد و کار خود را با انتقال فناوری از هوندا ژاپن آغاز کرد. با تشکر از دانش فنی هوندا ، کبمکو به یکی از تولیدات با کیفیت بالا در خارج از کشور تبدیل شد.

طی دو دهه بعد، هوندا علاقه تجاری خود را به کیمکو افزایش داد و به یکی از سهامداران قابل توجه خود تبدیل شد. با این حال، روابط قوی آن‌ها در سال 2000 پایان یافت. زمانی که کیمکو شروع به حرکت روی پای خود کرد.

بیشتر بخوانید:

محصولات برقی شرکت نوپای «گوگورو» در برابر «لونکس»/ آیا کیمکو می‌تواند بازار موتورسیکلت الکتریکی را به دست آورد؟

بررسی وضعیت صنعت موتورسیکلت تایوان در نیمه اول سال ۲۰۲۰/ کیمکو، یاماها و اس‌وا‌ی‌ام رهبران بازار موتورسیکلت تایوان

بررسى وضعیت صنعت موتورسیکلت تایوان/ همکارى یاماها با گوگورو براى تولید اسکوتر برقى

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا