مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی جدیدترین اسکوتر برقی ایتالیایی

به گزارش موتورسیکلت نیوز، از هند، ایتالیا، نپال و همه جای کره زمین به‌نظر می‌رسد که موتورسیکلت‌های برقی به خصوص در بازارهای آسیا و اروپا در حال تولید و استفاده روزافزون هستند. زیرا، پیشرفت مداوم فناوری باتری و زیرساخت شارژ سریع، تولیدکنندگان را قادر به تولید وسایل‌نقلیه الکتریکی با مسافت بیشتر و سرعت بیشتر کرده است.

محصول Ecooter E2 دارای 184 سانتی‌متری طول بوده و ارتفاع صندلی مناسب برای مبتدیان، آن را برای خانم‌ها مناسب کرده است.

این محصول دارای باتری قابل جا‌به‌جایی 42Ah/2.7 kWh و 15.3 کیلوگرم وزن دارد. باتری این موتورسیکلت فقط در مدت شش ساعت از خالی شدن تا کامل شارژ می‌شود.

نسخه شهری با خروجی 3 کیلووات یا معادل 4 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. در حالی که نسخه اسپرت با 4 کیلووات یا 5.4 اسب بخار دارد. مدل اسپرت از دو حالت برای ترافیک و جاده می‌تواند استفاده کند.

حداکثر سرعت اسپرت 75 کیلومتر در ساعت و برد 75 کیلومتر با یک بار شارژ است. به همین ترتیب، مدل شهری حداکثر سرعت آن محدود به 45 کیلومتر در ساعت و برد 80 کیلومتر با یک بار شارژ است.

محصول Ecooter E2 مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتالی، چراغ‌های LED، سوکت شارژ USB، کروز کنترل، کی‌لس و سیستم هشدار ضد سرقت است.

هر دو اسکوتر با دو سال ضمانت ارائه می شوند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا