میزبانی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشور

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشور ویژه مردان روزهای سوم و چهارم اسفند امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی خواجوی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت مهدی(عج) در پیست سه قلعه سرایان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با آغاز مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشوری، پیست موتورسورای سه قلعه سرایان نیز با حضور قهرمانان کشوری افتتاح می‌شود.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مسابقات جام آزاد کشوری بیش از ۵۰ ورزشکار در ۶ کلاس استاندارد از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: از خراسان جوبی یک تیم کامل در قالب ۱۸ نفر در هر کلاس استاندارد سه نفر در این مسابقات حضور فعال خواهند داشت.

خواجوی عنوان کرد: برای اسکان ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از ظرفیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گرشگری سه قلعه و در صورت لزوم از شهر سرایان استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: اکنون بیش از ۲۰۰ نفر موتورسوار سنگین (ریس) و همچنین ۵۰ نفر ورزشکار موتورکراس در استان فعالیت دارند که بیشترین تعداد موتورسواران استان در شهرهای سرایان، سه قلعه، فردوس و بشرویه هستند.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا