مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

توقیف 400 موتورسیکلت متخلف در بوکان

بیش از دو هزار و 100 دستگاه خودرو و موتورسیکلت دارای تخلفات و جرایم رانندگی امسال در شهرستان بوکان توقیف شده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از صدا و سیما، فرمانده انتظامی شهرستان بوکان  گفت: این تعداد شامل یکهزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو و بیش از ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت بوده که با عنوان تخلفات و جرایم رانندگی توقیف شده و  بیشتر از ۷۰ درصد علت توقیف ها، تخلفات حادثه ساز، کورس های خیابانی و رانندگی خطرناک بوده است.

سرهنگ موسی بهاری افزود: از این تعداد ۲۴۷ دستگاه خودرو در  نیمه اول آبان امسال به علت کورس ها و مسابقات خیابانی توقیف شدند.

سرهنگ بهاری اظهار کرد: خانواده ها باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود اعمال نمایند و از واگذاری خودرو و موتور به فرزندان نوجوان خودداری و حتی به فرزندان بدون گواهینامه و یا دارای گواهینامه اجازه کورس و مسابقه و حرکات حادثه ساز ندهند.

رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: پلیس در سه سال اخیر پیشنهاد ساخت پیست موتورسواری و ماشین سواری را مطرح کرده  تا جوانانی که به کورس و مسابقه و حرکات نمایشی  علاقه دارند در فضایی امن و بدون آسیب اقدام نمایند.

سرهنگ موسی بهاری، درخصوص پیشنهادهای  مردمی برای نصب سرعت گیر هم گفت: نصب علائم بازدارنده مانند سرعت گیر در چهارچوب مصوبات شورای ترافیک است و از طرفی اگر هدف پیشگیری از چنین حوادثی باشد باید در فواصل کوتاه و درکل مسیر بلوار ساحلی و جاده سد نصب شود که مغایر با مهندسی ترافیک شهری است و به نوبه خود باعث اخلال در عبور مرور و ایحاد مشکل برای سایر شهروندان می شود.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا