مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرهنگ جابر پاپری: موتورسواران بوشهر ۷۰ درصد جانباختگان تصادفات شهری هستند

رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان تصادفات شهری مربوط به موتورسیکلت سواران و به علت نقض مقررات رانندگی است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جابر پاپری بیان کرد: برابر بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۷۰ درصد جان‌باختگان تصادفات شهری در نیمه اول سال ۱۴۰۲ استان بوشهر مربوط به موتورسیکلت‌سواران و به دلیل نقض مقررات رانندگی است.

وی افزود: عمده‌ترین مقرراتی که از سوی موتورسیکلت سواران نقض می‌شود، شامل رعایت نکردن حق تقدم، توجه نکردن به جلو، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تجاوز از سرعت مجاز و تخطی از سرعت مطمئن و انحراف به چپ و نقص فنی در سامانه روشنایی است.

رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: بر همین اساس و در راستای اقدامات پیشگیرانه، طرح ترافیکی برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران با هدف مهار و کاهش تصادفات و توسعه و تعمیق فرهنگ ایمنی ترافیک در بین استفاده کنندگان از موتورسیکلت به مدت یک هفته از تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ابلاغ و اجرایی شده است.

سرهنگ پاپری توصیه کرد: رانندگان با رعایت مقررات رانندگی و توجه به حقوق شهروندی زمینه کاهش تخلفات و تصادفات را در معابر شهری استان فراهم و در این راستا با پلیس راهور همکاری کنند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صدا و سیما
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا