مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مهدی خواجوی: خراسان جنوبی قهرمان مسابقات موتور کراس قهرمانی منطقه‌ای کشور شد

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: در امتیازات تیمی مسابقات موتور کراس قهرمانی منطقه‌ای کشور تیم خراسان جنوبی با کسب ۱۶۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی خواجوی افزود: همچنین تیم استان سیستان و بلوچستان با کسب ۱۵۴ امتیاز و خراسان رضوی با کسب ۱۳۴ امتیاز سکوی دوم و سوم مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه‌ای کشور را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: راند دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه‌ای کشور روز گذشته به میزبانی استان خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه به نام سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی اظهار کرد: موتورسواران هشت استان کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، فارس و هرمزگان در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دور از مسابقات در کلاس‌های ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی با حضور ۵۰ موتورسوار در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

خواجوی تصریح کرد: در کلاس ۶۵ سی سی آرمان رحیمی از خراسان شمالی نفر اول، رضا روشندل از سیستان و بلوچستان نفر دوم و مهدیار رزم خواه از سیستان و بلوچستان نفر سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در کلاس ۸۵ سی سی محمد مهدی سرایانی از خراسان جنوبی نفراول، فردین میرزاحسینی از کرمان نفر دوم و ابوالفضل روشندل از سیستان و بلوچستان نفر سوم شدند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی با اشاره به مسابقات کلاس ۲۵۰ سی سی، عنوان کرد: علی زاهدی از خراسان رضوی، سعیدپورحسینی از کرمان و محمدحاجی ابادی از خراسان رضوی به تربیت از اول تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در کلاس ۴۵۰ سی‌سی‌ عرفان موذنی از اصفهان نفر اول، محمدسینا داشگر از خراسان جنوبی دوم و مصطفی پورابراهیم از کرمان نفر سوم شد.

خواجوی بیان کرد: در کلاس ۲۵۰سی‌سی پیشکسوتان نیز سعید قربانزاده از خراسان جنوبی، سیدعلی موسوی از اصفهان و حجت حسینی از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان نیز نفراول اکبر بروشکی از سیستان و بلوچستان، نفر دوم عباس پورصدری از کرمان و نفر سوم محمداسماعیلی از خراسان رضوی بودند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا