مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

میزبانی خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشور

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشور ویژه مردان روزهای سوم و چهارم اسفند امسال در استان برگزار می‌شود.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی خواجوی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت مهدی(عج) در پیست سه قلعه سرایان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با آغاز مسابقات قهرمانی موتورکراس جام آزاد کشوری، پیست موتورسورای سه قلعه سرایان نیز با حضور قهرمانان کشوری افتتاح می‌شود.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مسابقات جام آزاد کشوری بیش از ۵۰ ورزشکار در ۶ کلاس استاندارد از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: از خراسان جوبی یک تیم کامل در قالب ۱۸ نفر در هر کلاس استاندارد سه نفر در این مسابقات حضور فعال خواهند داشت.

خواجوی عنوان کرد: برای اسکان ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات از ظرفیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی و گرشگری سه قلعه و در صورت لزوم از شهر سرایان استفاده خواهد شد.

وی یادآور شد: اکنون بیش از ۲۰۰ نفر موتورسوار سنگین (ریس) و همچنین ۵۰ نفر ورزشکار موتورکراس در استان فعالیت دارند که بیشترین تعداد موتورسواران استان در شهرهای سرایان، سه قلعه، فردوس و بشرویه هستند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایرنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا