مهدی خواجوی: خراسان جنوبی قهرمان مسابقات موتور کراس قهرمانی منطقه‌ای کشور شد

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: در امتیازات تیمی مسابقات موتور کراس قهرمانی منطقه‌ای کشور تیم خراسان جنوبی با کسب ۱۶۴ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، مهدی خواجوی افزود: همچنین تیم استان سیستان و بلوچستان با کسب ۱۵۴ امتیاز و خراسان رضوی با کسب ۱۳۴ امتیاز سکوی دوم و سوم مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه‌ای کشور را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: راند دوم مسابقات موتورکراس قهرمانی منطقه‌ای کشور روز گذشته به میزبانی استان خراسان جنوبی در شهرستان بشرویه به نام سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی اظهار کرد: موتورسواران هشت استان کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، اصفهان، فارس و هرمزگان در این مسابقات شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دور از مسابقات در کلاس‌های ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی با حضور ۵۰ موتورسوار در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

خواجوی تصریح کرد: در کلاس ۶۵ سی سی آرمان رحیمی از خراسان شمالی نفر اول، رضا روشندل از سیستان و بلوچستان نفر دوم و مهدیار رزم خواه از سیستان و بلوچستان نفر سوم شدند.

وی ادامه داد: همچنین در کلاس ۸۵ سی سی محمد مهدی سرایانی از خراسان جنوبی نفراول، فردین میرزاحسینی از کرمان نفر دوم و ابوالفضل روشندل از سیستان و بلوچستان نفر سوم شدند.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی با اشاره به مسابقات کلاس ۲۵۰ سی سی، عنوان کرد: علی زاهدی از خراسان رضوی، سعیدپورحسینی از کرمان و محمدحاجی ابادی از خراسان رضوی به تربیت از اول تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در کلاس ۴۵۰ سی‌سی‌ عرفان موذنی از اصفهان نفر اول، محمدسینا داشگر از خراسان جنوبی دوم و مصطفی پورابراهیم از کرمان نفر سوم شد.

خواجوی بیان کرد: در کلاس ۲۵۰سی‌سی پیشکسوتان نیز سعید قربانزاده از خراسان جنوبی، سیدعلی موسوی از اصفهان و حجت حسینی از خراسان رضوی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: در کلاس ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان نیز نفراول اکبر بروشکی از سیستان و بلوچستان، نفر دوم عباس پورصدری از کرمان و نفر سوم محمداسماعیلی از خراسان رضوی بودند.

پایان پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا