مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

كاواساكى نام تجارى محصول جديد خود را اعلام كرد/ افزودن یک گیربکس چند دنده در موتورسيكلت برقى

به گزارش موتورسيكلت نيوز، کاوازاکی ابتدا اهداف رسمی خود برای توسعه موتورسیکلت برقی کاوازاکی را سال ٢٠١٩ در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA میلان اعلام کرد.

قبلا به برنامه های ثبت اختراع در مورد موتورسیکلت برقی کاوازاکی اشاره شده بود. اما تا زمان اعلام این خبر در EICMA 2019، هیچ چیز رسما تأیید نشده بود.

وضعیت نمونه اولیه نشان می داد که این پروژه مدتی در دست اجرا بوده است و بعد از اعلام اولیه EV، ویدئویی از اين دوچرخ را که در حال حركت است را ديديم.

اکنون تولید کننده موتورسیکلت برقی ژاپنی در سری فیلم های کوتاه از اين محصول را منتشر کرده است که کلیپ های دوچرخه برقی جدید را در عمل نشان می دهد.

و در آخرین نشانه ها مبنی بر اینکه در نهایت این دوچرخ به بازار عرضه می شود، حتی نام رسمی هم به آن داده اند. این دوچرخ اکنون با عنوان Kawasaki EV Endeavour شناخته شده است.

بله، درست است – کاوازاکی اين دوچرخ را با گیربکس ٤سرعته مجهز می کند. کاوازاکی تصمیم خود را برای جلوگیری از انتقال تک سرعته که معمولاً در موتورسیکلت های برقی یافت می شود، متوقف می کند.

خود موتور در مقایسه با برخی از گزینه های beefier که اخیراً دیده ایم، کمی کوچک به نظر می رسد. مانند موتور الکتریکی ZF75-10 در Zero SR / F و SR / S یا موتور الکتریکی HD Revelation که در LiveWire یافت می شود.

اندازه فیزیکی به تنهایی همیشه در مقایسه با موتورهای برقی یک مقایسه عادلانه نیست و افزودن یک گیربکس چند دنده مطمئناً به Kawasaki EV اجازه می دهد تا از موتور کوچک تر گشتاور بیشتری تولید کند.

هنوز مشخصات دیگری در مورد اين دوچرخ منتشر نشده است. با این حال، این به روز رسانی های افزایشی حداقل نشان می دهد که کاوازاکی در حال پیشرفت است تا در نهایت اين موتورسیکلت برقی را توليد کند.

کاوازاکی در کنار سایر توليدكنندگان بزرگ ژاپن (هوندا، یاماها و سوزوکی) نسبتاً دیر به مهمانی موتورسیکلت برقی رفته است. تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی ایتالیایی، آمریکایی و چینی سالهاست که موتورسیکلت های برقی با ظاهری متفاوت می فروشند، در حالی که مارک های ژاپنی تا حد زیادی بی تفاوت مانده اند.

با این حال، ظاهرا شرکت ها توافق دارند که با هم در زمینه تولید باتری موتورسیکلت های برقی کار کنند و اين به معنی اين است که اکنون توجه جدی به دوچرخ های الکتريكى دارند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا