مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فروش بى سابقه موتورسيكلت توسط يك توليدكننده ايتاليايى در آمريكا

به گزارش موتورسيكلت نيوز، اين شركت ايتاليايى پس از بازگشايى کارخانه خود در پایان ماه گذشته، به تازگی ارقام فروش جدیدی را برای موتورسیکلت های برقی خود به اشتراک گذاشته است.

همانطور که معلوم است، ایالات متحده در حال تبدیل شدن به یکی از بازارهای اصلی Energica است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که 41درصد از فروش اخیر آنها از ایالات متحده سرچشمه گرفته است.

از این تعداد، حدود 50درصد از دوچرخ ها قبلاً به ایالات متحده رسیده اند و انتظار می رود طی روزهای آینده تحویل داده شود.

تحویل Energica در طول همه گیری های COVID-19 ضربه ویژه ای به خود گرفت و این در حالی است که پس از افزایش تقاضا در آغاز سال، فشارهای دو برابری در حال حاضر بر برنامه تحویل شرکت افزوده است.

در واقع، Energica ادعا کرد که در دو ماه اول سال 2020، این شرکت موتورسیکلت برقی بیشتری را نسبت به تمام سال 2019 فروخته است.

اکنون که Energica به عملیات توليد خود بازگشت، تلاش دارد تا بقیه موتورسيكلت هایی را که قبل از شروع قفل فروخته شده تحویل بدهد. طبق گفته این شرکت، حدود 23درصد از کلیه سفارشات برجسته تحویل داده شده است و آنها انتظار دارند که کلیه تحویل سفارش فعلی خود را تا تیرماه امسال انجام دهند.

محرک اصلی افزایش تقاضا برای موتورسیکلت های Energica در سال 2020 معرفی باتری های با ظرفیت بزرگتر است که اولین بار در نمایشگاه موتورسیکلت EICMA میلان 2019 نوامبر گذشته نمایش داده شد. اين شركت بسته های باتری 21.5 کیلووات ساعت جدید خود را در مقایسه با باتری های قبلی خود حدود 60درصد افزایش داد.

باتری های بزرگتر برای محدوده شهری در حدود 400 کیلومتر (249 مایل) درجه بندی شده اند. البته بزرگراه ها تقریباً نیمی از این ارقام هستند.

آنها مانند همه مشاغل ایتالیايى، در دوره همه گیرى COVID-19 که کشورشان را ویران کرده بود، دوره سختی را پشت سر گذاشتند. اما همه درباره سرعتی که آنها به کار خود بازگشتند و تعداد فروش فزاینده آنها برای بهبودی Energica صحبت می کنند.

البته Energica تنها شرکت موتورسیکلت برقی ایتالیا نیست. آمار فروش Engerica و قرار گرفتن در معرض رويدادهايى مانند مسابقه موتورسیکلت برقی MotoE به آنها کمک می کند تا شرکت های کوچک تر موتورسیکلت برقی ایتالیایی مانند Tacita را تحت الشعاع قرار دهند، حتی اگر چنین شرکت هایی نیز وارد بازار ایالات متحده شوند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا