مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

محصولات جدید و قدرتمند تولیدکنندگان موتورسیکلت چینی در سال 2019

به گزارش موتورسیکلت نیوز، سال گذشته در کنفرانس‌های عرضه برندها و همچنین نمایشگاه‌های داخلی و خارج از کشور بسیاری از موتورسیکلت‌های جدید و شگفت انگیز رونمایی شدند. در ادامه به بررسی کوتاه درباره موتورسیکلت‌های جدیدی که در سال 2019 وارد بازار شده‌اند، می‌پردازیم.

Sanyang Motor :SYM
اس‌وای‌ام و کیمکو هر دو مارک تایوانی هستند. محصولات سال گذشته اس‌وای‌ام نیز جذاب بودند. علاوه بر CRUiSYM در سال 2018، در سال گذشته SYM ضمن توجه بیشتر به هزینه، قدرت و عملکرد محصول خود را حفظ کرد. همچنین JOYMAX را می‌توان نسخه ساده از سری CRUiSYM دانست.

JOYMAX Z300i از لامپ‌های هالوژن در مجموعه چراغ‌های جلو استفاده می‌کند، از جمله پرتو زیاد / کم، سیگنال‌های چرخشی و چراغ هاى در حال اجرا در روز، در حالی که از چراغ‌های LED برای چراغ‌های روشنایی و ترمز استفاده می‌شود و چراغ‌های جهت عقب نیز لامپ‌های سنتی هستند. بزرگ‌ترین تغییر در ظاهر سری‌های JOYMAX Z300i و CRUiSYM این است که از سطح رنگ بدنه کاسته می‌شود و در عوض از تعداد زیادی از قسمت‌های سیاه مات بدون رنگ استفاده می‌شود. JOYMAX Z300i همان موتور خنک کننده با یک سیلندر آب را با CRUiSYM 300 حمل می‌کند. سیلندر موتور به یک سیلندر سرامیک آلومینیومی ارتقا یافته است که نه تنها از استحکام و دوام هوا بهتر است بلکه باعث کاهش وزن موتور نیز می‌شود.

JOYMAX Z300i از نظر قدرت و کنترل از CRUiSYM کمتر نیست. به‌دلیل در نظر گرفتن قیمت، فقط برخی از تنظیمات کاهش یافته است.

JOYMAX Z300i

LONCIN
از زمان عرضه VOGE 300R تا تولد برند مستقل لونسین، VOGE طی دو سال گذشته به لیست برترین برندها بازگردانده شده است. علاوه بر محصولات جدید، لونسین به‌تدریج همکاری خود را با تولیدکنندگان بزرگ جهان عمیق‌تر کرده است. این که آیا این اسکوترهای سری C400 است که برای BMW ساخته شده است یا مدل جابجایی کوچک که به‌طور مشترک با MV Agusta تولید شده است، هر دو مورد توجه زیادی را برانگیخته اند. سال گذشته موتورسیکلت‌های جدید لونسین نیز قابل توجه بود. لونسین یک برند توسعه یافته همه جانبه است و در عین حال از جذابیت‌هایی در همه جوانب برخوردار است که برای یک برند مستقل واقعاً ارزشمند است.

بیشترین بحث و گفتگو 650DS پس از گذشت سه سال از پرداخت نخستین فروش آن، قطعاً بهترین بازیکن در بین مدلهای ADV داخلی است.

650DS مجهز به موتور تک سیلندر 650 سی‌سی با حداکثر توان 37kw / 6،750 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 60N · m / 5،500 دور در دقیقه است. همچنین سیم‌های دریچه گاز دوگانه کنترل انعطاف‌پذیر قدرت را ممکن می‌کنند.

650DS

QINGQIKR
صحبت از کروزر که می‌شود، مردم همیشه به V-twin، قدرت عالی، بدنه بلند و صدای قابل تشخیص فکر می‌کنند. با ظهور انجین‌های کوچک، وسایل‌نقلیه کوچک به طور فزاینده‌ای محبوب شدند که Qingqi KR GV300S یکی از این نوع است.

برای جابه‌جایی کوتاه سازنده این موقعیت را برای استفاده در اهداف زندگی شهری قرار داد. اگرچه این ممکن است کمی مغایر با قصد اصلی کروزر باشد، اما یک موتورسیکلت منحصر به فرد در سطح شهر است. منحصر به فرد بودن آن ابتدا از نظر ظاهری به‌وجود می‌آید. سبک نادر Bobber، با اجزای غیرضروری بدنه برای کاهش وزن راکاهش می‌دهد و این باعث می‌شود آن را برای استفاده شهری مناسب‌تر کند.

GV300S از یک قوای محرکه آب خنک کننده 8 سوپاپ و سیلندر V شکل استفاده می‌شود که زاویه آن 60 درجه است. بنابراین، پیشرانه آن می‌تواند کوچک‌تر باشد. این برای کوتاه کردن پایه چرخ و تحویل گشتاورهای کم بهتر است. حداکثر توان 22.1 کیلو وات / 8500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 25.6 نیوتن متر / 6،500 دور در دقیقه است. این کروزر کوچک با عملکرد مناسب از میل‌لنگ بزرگ 52 دنده ای و انتقال زنجیره‌ای، یک تجربه شتاب چشم‌گیر را فراهم می‌کند.

Qingqi KR GV300S ظاهری متمایز دارد و در عین حال تعادل بین “سبک” و “عملکرد” ​​پیدا می‌کند و به شما امکان می‌دهد جذابیت یک کراس اوور را در سطح شهر تجربه کنید.

GV300S

TARO
تارو در سال 2019 دوباره به صحنه آمده است. با آمدن GP-1، این مارک داغ شد. و این بار شور توسط اسکوتر بزرگ مقرون به صرفه آورده شده است: (EXPLORER (TR300T.

(EXPLORER (TR300T

تارو با تبلیغ تنها اسکوتر 300 سی‌سی در چین که با قیمتی کمتر از 20،000 یوان به فروش می‌رسد، رکوردهای متعددی را تعیین کرده است. اگرچه برخی از مشکلات پس از تحویل بار اول یافت شد، اما TARO پس از دریافت بازخورد بازار، محصول را به‌سرعت تنظیم کرد و همچنین در بازرسی‌های بعدی، محصولات قبلی را جایگزین محصولات دسته قبلی کرد که از این کار شهرت خوبی در بازار کسب کرد.

در EICMA سال گذشته، تارو از اسکوتر سبک ورزشی دیگری به نام (HURACAN (TR400T رونمایی کرد.

(HURACAN (TR400T

TEYIN
VOX از TEYIN مجهز به یک کوسن جدید و ضخیم تر است، با در نظر گرفتن راحتی سواری رانندگی طولانی مدت، مسافرت در مسافت طولانی، رانندگی با این موتورسیکلت به نوعی لذت‌بخش می‌شود.

استحکام و خصوصیات مکانیکی قاب آن دو برابر بیشتر از لوله‌های فولادی بدون درز معمولی است. مواد لوله فولادی مخصوص بیضوی سرد، وزن سبک و استحکام بالای وسیله‌نقلیه را تضمین می‌کند و همچنین به‌طور موثر تضمین می‌کند که کل وسیله‌نقلیه زیر 98 کیلوگرم و ویژگی‌های اصلی موتورسیکلت کنترل می‌شود.

VOX 125 دارای یک مخزن سوخت 13L و برای 400 کیلومتر امکان‌پذیر است. همچنین مجهز به چراغ‌های عقب حرفه‌ای است که از اروپا تأیید شده است و عملکرد هشداردهنده موتورسواران هنگام سوار شدن در جاده و ایمنی‌موتورسواران را به‌طور کامل تضمین می‌کند.

( VOX 125 (STANDARD

اطلاعات مهم در یک نگاه واضح است، ایجاد یک فضای ظریف و پویا، افزایش طراحی درخشان حلقه بیرونی رنگ اسپرت و طراحی سبک قدیمی‌تر.

(VOX 125 (OFF-ROAD

ZONGSHEN
به‌عنوان نماینده شرکت‌های قدیمی موتورسیکلت، زونگشن در دوره جدید روند به روزرسانی محصولات خود را دنبال کرده است و برند آن، CYCLONE نیز برای تطبیق با خواسته‌های مختلف بازار اقدام به راه‌اندازی مدل‌هایی از سبک‌های مختلف کرده است.

از دوچرخه‌های خیابانی گرفته تا مدل‌های رالی و.. محصولات جدید زونگشن مدل‌های سرگرمی اصلی را پوشش داده‌اند و اساساً می‌توانند نیازهای مصرف‌کننده را وارد بازار کنند. علاوه‌براین، زونگشن با برند قدیمی موتورسیکلت بریتانیا نورتون همکاری کرده است. اولین نمایش خیره‌کننده در نمایشگاه داخلی سال گذشته حاکی از رونمایی آینده این مدل است که توسط زونگشن و نورتون ساخته شده است.

RX6

نتیجه:
از ابزارهای حمل‌ونقل گرفته تا مدل‌های سرگرمی، از تک سیلندر تا چند سیلندر، از 70 سی‌سی، 125 سی‌سی تا 600 سی‌سی و حجم حتی بزرگ‌تر، شرکت‌های چینی با فشار شدید سیاست‌گذاری مواجه هستند، تنها در چند مورد از روند توسعه بیش از 10 سال از مارک‌های خارجی گذشت. سال‌ها.اگرچه نقص‌هایی وجود دارد، اما با بهبود بینش مصرف‌کننده، تولیدکنندگان بد از بین می‌روند. کسانی که زنده مانده و توسعه یافته‌اند بنگاه‌هایی هستند که در جهت ایجاد خدمات بهتر به مشتریان و بازار سعی در ساختن کیفیت بالا دارند.

درست است که عملکرد و کار بسیاری از محصولات هنوز از مارک‌های وارداتی با کیفیت بالا عقب مانده است. با این حال، از آنجا که یک بازار وجود دارد، تقاضا وجود دارد و همیشه افرادی هستند که انتظارات خود را حفظ کرده و به مارک‌های خودمان افتخار می‌کنند. امیدوارم که بیشتر و بیشتر محصولات با کیفیت بالا توسط شرکت‌های موتورسیکلت داخلی تولید شود و سوارکاران چینی بیشتری را برای یک تجربه سواری ایده‌آل فراهم کند.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا