مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ضرب‌الاجل رئیس کل دادگستری استان زنجان، برای تعیین تکلیف موتورسيكلت هاى توقیفی

به گزارش موتورسيكلت نيوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه تعیین تکلیف اموال تملیکی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در این راستا، نسبت به ثبت همه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی و تجهیزات آنها با مشخصات دقیق و کامل در زمان تحویل خودروها در سامانه اموال تملیکی تاکید کرد.

وی افزود: مرجع توقیف کننده خودروها و موتورسیکلت‌ها باید آمار این وسایط نقلیه توقیفی را به مدعی‌العموم اعلام کنند تا اقدامات لازم برای  فروش خودروها و موتورسیکلت‌های مجهول المالک انجام شود، که در غیر این صورت خودروها و موتورسیکلت‌ها مستهلک و فاقد ارزش مالی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: در راستای حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه و با توجه به فوریت موضوع این جلسه با حضور، دادستان مرکز استان، قائم مقام دادگستری، رئیس دادگاه اصل 49 قانون اساسی، دبیر حقوق شهروندی، رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره)، رئیس پلیس آگاهی و راهور زنجان و مدیر بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان در دفتر رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد.

  رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: با توجه به گزارش مدیر بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان مبنی بر توقیف تعداد قابل توجهی از خودروها و موتورسیکلت‌ها در 27 پارکینگ استان ،تعیین تکلیف این تعداد خودرو و موتورسیکلت لازم و ضروری است و باید در کمترین زمان تصمیمات مناسبی اخذ شود تا مبادا به حقوق کسی صدمه وارد شود.

 صادقی نیارکی بر دیوارکشی اطراف پارکینگ‌ها و همچنین تجهیز پارکینگ‌ها به امکانات مدرن از قبیل نصب دوربین از سوی مسؤولان پارکینگ تاکید کرد و ادامه داد: مدیر تعاون باید  ظرف امروز آمار دقیقی از خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در همه  پارکینگ‌های استان احصا و تمهیدات لازم برای  فروش اقدام عاجل به عمل آید.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا