مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عملیات دفاع بیولوژیکی به وسيله موتورسيكلت ها در ۷۹ نقطه گرمسار اجرا شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، سرهنگ پاسدار مجید ناظریه  ضمن بیان اینکه عملیات بیولوژیکی در ۷۹ نقطه شهری و روستایی گرمسار و بخش ایوانکی اجرایی شد، اظهار داشت: این عملیات در راستای کاهش زنجیره انتقال کرونا هم‌زمان با سراسر استان سمنان با رمز «یا حسن» اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات فردا هم‌زمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد، افزود: در این عملیات ۱۲ نقطه روستایی گندزدایی و ضدعفونی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه پارک‌ها، فروشگاه‌ها منازل مسکونی که دارای افراد مبتلابه کرونا بوده ازجمله نقاط حساسی است که در این عملیات ضدعفونی شدند، تصریح کرد: این حرکت با انسجام نیروهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام می‌شود.

ناظریه با تأکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا مهم‌ترین رویکرد سپاه و بسیج در راستای اجرای این عملیات است، خاطرنشان کرد: ۱۶ خودرو، ۱۸ موتورسیکلت و ۹۵ نفر از نیروهای بسیجی و پاسدار برای اجرای این عملیات ساماندهی شدند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از امکانات اداری و کمک‌های مردمی برای تهیه محلول ضدعفونی یادآور شد: ایجاد روحیه امید و حفظ اتحاد و همبستگی مردم در شرایط بحرانی از دیگر اهدافی است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا