مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

فعالین کسب و کار برای تمدید یا تجدید پروانه کسب یا شغل تا اطلاع بعدی نیاز به استعلام نخواهد داشت/ بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمديد شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمود علیزاده در یک برنامه تلویزیونی در مورد حمایت از اصناف در شرایط کنونی، اظهار داشت: فعالین کسب و کار برای تمدید یا تجدید پروانه کسب یا شغل تا اطلاع بعدی نیاز به استعلام نخواهد داشت. با توجه به اینکه کسانی که به تازگی می‌خواهند فعالیت کسبی را آغاز کنند فاقد بدهی هستند و اکنون نیازی به استعلام ندارند.

معاون سازمان امور مالیاتی افزود: البته فردا پی گیری می‌شود تا این افراد هم بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: تمهیداتی را در قالب ۱۰ بند در نظر گرفتیم که در حال بررسی در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا است؛ از این ۱۰ بند، ۳ بند تصویب شده که یک بند مربوط به توقف عملیات اجرایی است که تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ موقوف الاجرا شده و بند دوم مربوط به عدم نیاز به اخذ استعلام از سازمان امور مالیاتی برای تمدید یا تجدید پروانه کسب تا ۳۱ خرداد ۹۹، سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده که برای ۱۵ فروردین بوده تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد. باقی بندها نیز در روز یکشنبه پی گیری خواهد شد.

علیزاده گفت: البته بخشودگی جرایم مالیاتی نیز تا پایان خرداد ماه تمديد شد و جلسات حل اختلاف مالیاتی تا ۳۱ فروردین ماه لغو کردیم.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا