مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

ناوگان جدید موتوری پلیس راهور، وارد خیابان‌های شیراز شد

به گزارش موتورسيكلت نيوز، در این مراسم که پنجشنبه در شیراز برگزار شد از ۱۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت جدید پلیس راهور فارس رونمایی شد و این ناوگان جدید از امروز برای روان سازی ترافیک شهری در سطح کلان شهر شیراز آغاز به کار کرد.

تاکید مقامات انتظامی و شهری برای محدود کردن تردد برای پیشگیری از کرونا

فرمانده انتظامی استان فارس و شهردار شیراز در حاشیه این آیین در توصیه ای مشترک به شهروندان از آنان خواستند  با هدف پیشگیری از بیماری کرونا، حضور و تردد خود در شهر را محدود کنند.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی و حیدر اسکندرپور ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم در زمینه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا،ابراز امیدواری کردند که شهروندان با درک درست و صحیح از وضعیت موجود، توصیه ها پیرامون عدم تردد در سطح شهر را جدی و اجرایی کنند تا مسوولان استان ناچار به ایجاد محدودیت تردد و منع رفت و آمد در شهر نشوند.

 افتتاح ساختمان قرارگاه فرماندهی انتظامی فارس

بعد از آیین رونمایی از ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور فارس، قرارگاه فرماندهی انتظامی فارس نیز در محل دروازه قرآن شیراز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

سردار سرتیپ دوم رهام بخش حبیبی،فرمانده انتظامی فارس در این باره گفت: این قرارگاه برای حفظ و ارتقای امنیت در سطح استان و با همکاری و همراهی شهرداری شیراز، با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مساحت ۱۰۵ متر مربع راه اندازی شد.

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا