مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معرفی نسل جدید یاماها تریسر 700

به گزارش موتورسیکلت نیوز، یاماها برای سال ۲۰۲۰ از مدل جدید Tracer 700 رونمایی کرد. موتورسیکلت ساخته شده براساس MT-07 حالا با ظاهری نو روانه‌ی بازار خواهد شد. سیستم تعلیق این موتورسیکلت و نیز عملکرد پیشرانه با استاندارد یورو ۵ بهینه‌سازی شده‌اند. بخش‌هایی از طراحی مدل ۲۰۲۰ تریسر از یاماها R1 برگرفته شده‌اند. در بخش جلویی دو چراغ خطی LED به شکل شیبدار دیده می‌شود که در پایین آن‌ها پروژکتورهای LED کار گذاشته شده‌اند. نمای جلویی این موتورسیکلت تاحدودی مانند ربات‌ها است اما به‌جای اینکه شبیه ربات‌های سال ۲۰۰۰ باشد شبیه ربات‌های طراحی شده در سال ۲۰۱۰ است.

2020 Yamaha Tracer

یاماها Tracer 700 جدید همچنین عرض کم‌تری از قبل دارد ولی یاماها گفته که طراحی جدید فلاپ‌های این موتور حفاظت بهتری از سوارکار در برابر و آب‌و‌هوا و باد به عمل می‌آورد تا سوارکار هنگام سواری راحت‌ باشد. شیشه‌ی جلو نیز به‌روزرسانی شده و ارتفاع آن مقداری کاهش یافته است. امکان تنظیم ارتفاع این شیشه تا ۶۰ میلی‌متر با استفاده از تنها یک دست وجود دارد. یاماها همچنین محافظ دست نصب شده روی فرمان را ارتقا داده تا حفاظت بهتری در برابر باد و باران داشته باشد.

نسل جدید یاماها تریسر 700 معرفی شد

یاماها Trace 700 از پیشرانه‌ی ۶۸۹ سی‌سی دو سیلندر با کد CP2 استفاده می‌کند. یاماها برای سال ۲۰۲۰، اقدام به بهینه‌سازی ورودی هوای پیشرانه، سیستم سوخت‌رسانی، شمع‌ها و سیستم اگزوز کرده است. تغییرات یادشده سبب شده تا این پیشرانه‌ اولین نسخه از CP2 باشد که استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پوشش می‌دهد. چنین تغییراتی احتمالا در مدل ۲۰۲۱ مدل‌های MT-07 و XSR700 نیز اعمال خواهند شد چون این دو مدل برای سال ۲۰۲۰ تنها رنگ‌های جدیدی دارند و از نظر فنی تغییری نکرده‌اند. 

2020 Yamaha Tracer

فریم لوله‌ای یاماها تریسر ۷۰۰ کاملا از آلومینیوم ساخته شده و نسبت به مدل سال قبل هیچ تغییری نکرده است. به‌گفته‌ی یاماها، این شاسی باعث شده تا تریسر با وزن ۱۹۵ کیلوگرم نه‌تنها سبک وزن‌ترین موتورسیکلت در کلاس خود باشد بلکه بهترین نسبت قدرت به وزن را هم در کلاس خود داشته باشد. یاماها در مدل ۲۰۲۰ تریسر ۷۰۰ سیستم تعلیق را هم با استفاده از دو شاخه‌ی جلوی ۴۱ میلیمتری ارتقا داده است. فنرهای به‌کاررفته در سیستم تعلیق نیز جدید هستند و قابلیت تنظیم دارند. 

2020 Yamaha Tracer

به‌گفته‌ی یاماها، طراحی جدید صندلی آزادی عمل بهتری به موتورسوار می‌دهد و راحتی بیشتری هم برای سرنشین دارد. سایر امکانات این موتورسیکلت شامل دسته فرمان بزرگ‌تر، نمایشگر LCD، چراغ‌های راهنمای جمع‌وجورتر LED و مخزن سوخت ۱۷ لیتری هستند. یاماها تریسر ۷۰۰ مدل ۲۰۲۰ در رنگ‌های خاکستری و آبی قابل خرید است و از ماه مارس سال ۲۰۲۰ وارد بازار اروپا خواهد شد. 

نویسنده: علی محمدی

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا