مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل در زنجان

ناصر فغفوری عنوان کرد: اولین نمایشگاه تخصصی نیازمندی‌های وارداتی و فرصت‌های ساخت داخل در زنجان برگزار خواهد شد.

وی گفت: اولین نمایشگاه تخصصی نیازمندی‌های وارداتی و فرصت‌های ساخت داخل این استان از ۲۷ آبان تا یکم آذرماه امسال‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همه نمایشگاه‌هایی که تاکنون در زنجان برگزار شده، در راستای توانمندی‌های استان در بخش‌های تولید و گردشگری بوده است. اما برای اولین‌ بار، نمایشگاه نیازمندی‌های استان برگزار می‌شود. نمایشگاه نیازمندی‌های وارداتی تاکنون چهار بار در کشور برگزار شده و زنجان، پنجمین استان مجری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی ایده استان زنجان است، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، تولید قطعات وارداتی موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی داخل کشور در زنجان است؛ چراکه تولید قطعات موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل کشور، ضمن کمک به رونق تولید از واردات کالاهای مصرفی و حتی واسطه جلوگیری می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، خاطرنشان کرد: با اعلام فهرست این قطعات در نمایشگاه در پی انعقاد قرارداد با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر شرکت‌هایی هستیم که توانایی تولید نیازمندی‌ها را داشته باشند.

انتهای پیام

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا