مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

جوان ایتالیایی با وسپا به تهران آمد

به گزارش موتورسیکلت نیوز، لاوارا جوان پرانگیزه‌ای که هیچ وقت مغلوب موانع سفر نشد، درباره علت جهانگردی با وسپا گفت: وسپا مانند یک کارت تجاری ا‌ست. زیرا، یک هویت مشخص دارد. این وسپای قدیمی در هر خانه‌ای را به روی من باز می‌کند. یک نوع اعتماد را در خود نهفته دارد. همچنین وسپا موتور پرقدرتی دارد. بعد از حدود پنجاه سال همچنان خوب کار می‌کند. وسپا در همه جای دنیا طرفدار دارد. در اروپا، آسیا و آفریقا. ازاین‌رو، استفاده فراگیر از وسپا باعث می‌شود که قطعات آن در همه کشورها موجود باشد و در اصطلاح من‌ را زمین نمی‌گذارد. به این ترتیب با مشکلی مواجه نمی‌شوم. مثلا در امان پایتخت اردن مشاهده کردم که تقریبا اولویت مردم برای استفاده از موتورسیکلت با وسپا بود. زیرا، یک شرکت بزرگ کار فروش این موتورسیکلت را به خوبی انجام داده بود.

دعوت مدیریت شرکت یکتاز سیکلت کویر از ایلاریو لاوارا

جهانگرد ایتالیایی عنوان کرد: موتورسیکلت از نظر من هنوز وسیله خوبی برای مسافرت است. مثلا موتورسیکلت من در هر 33کیلومتر 1لیتر بنزین مصرف می‌کند، در حالی که این میزان از مصرف سوخت و آلایندگی در مقابل مصرف سوخت و آلایندگی یک هواپیما تقریبا هیچ است.

لاوارا در ادامه گفت: من از سفر به همه کشورها لذت برده‌ام. همین معاشرت‌ها باعث می‌شود بیشتر تجربه کنم و بیشتر لذت ببرم. حتی از کشور افقانستان که در چنین شرایطی قرار دارد. البته هر جا که برای وسپای من امکانات بیشتری داشته، من راحت‌تر بودم.

وی در خصوص ایران اظهار کرد: هنوز لازم است که از نقاط بیشتری در ایران بازدید کنم و بعد نظر خود را درباره ایران بیان کنم ولی تا به حال همه چیز مساعد بوده و از فضای صمیمی و دوستانه ایرانیان لذت برده‌ام.

در نهایت لاوارا گفت: کمپانی‌ها معمولا به مدل‌های جدید محصولات بهاء می‌دهند. زیرا، برای آن‌ها فروش و سودآوری دارد. درنتیجه به همین دلیل تا به حال هیچ کمپانی بزرگی از من حمایت نکرده است و من بیشتر از طرف حامیان مردمی و شرکت‌های کوچک حمایت می‌شوم ولی من از مسافرت با وسپای قدیمی خودم راضی‌ام.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا