مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

تحویل ۱۵۰ خودرو و موتور جدید به انتظامی خراسان رضوی

۱۵۰ دستگاه خودرو و موتو سیکلت جدید با حضور استاندار خراسان رضوی به فرماندهی انتظامی استان تحویل شد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از تسنیم، با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان، 150 دستگاه خودرو و موتورسیکلت جدید به فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تحویل و وارد ناوگان خدمت‌رسانی شد.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در قرارگاه تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز 1403 که در محل آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان به صورت وبیناری با شهرستان‌ها برگزار شد، اظهار داشت: آمار و ارقام طرح شده در آخرین جلسه شورای تامین، حاکی از تلاش‌های گسترده شما برادران در بخش‌های مختلف بوده که نتایج آن برای مردم ملموس است.

وی  با اشاره به اینکه امنیت در راس امور قرار دارد و مساوی با آرامش مردم است، افزود: اگر امنیت دچار خدشه شود و گستردگی لازم را نداشته باشد، بدیهی است که همه بخش‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع امنیت در خراسان رضوی با وجود بارگاه منور امام رضا (ع) و مولفه‌های ناامن ساز بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: سرجمع باید گفت؛ وضعیت امنیتی خراسان رضوی وضعیت بسیار خوبی بوده که این مهم علی‌رغم خواسته‌ها و فعالیت‌های دشمن است.

نظری خطاب به فرماندهان انتظامی در شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: مدیریت ترافیک در استان سخت تر است و برابر آمارها، ظرفیت راه‌های ما نسبت به ترافیک کمتر است لذا پیگیر افزایش راه‌های مواصلاتی استان هستیم.

وی با بیان اینکه یک استان زائر پذیر، ترانزیتی و معدنی هستیم، تاکید کرد: اعتقاد داریم زائران حقی به گردن همه ما و مجاوران دارند و بدیهی است که ما تکلیف بیشتری برای خدمت به زائران داریم.

گفتنی است؛ استاندار خراسان رضوی همچنین در حاشیه این مراسم از کشفیات به دست آمده از باند سارقین خشن بازدید کرد.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
تسنیم
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا