مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

درباره بهینه‌سازی جابه‌جایی شهری در میلان با رویکرد داده‌محور

میلان ایتالیا از راه‌اندازی پلت‌فرم «مدیر تردد مردمی» برای کمک به نظارت بر برنامه‌های دوچرخه و اسکوتر مشترک خود خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایمنا، آژانس جابه‌جایی محیطی میلان در جدیدترین نشست خود نیاز به یک راه‌حل مدیریتی قوی‌تر را برای نظارت مؤثر بر چالش‌های کلیدی مانند رعایت حق پارکینگ و استفاده از زیرساخت تشخیص داده است. به این ترتیب شهر از این پس از پلت‌فرم «مدیر تردد مردمی» استفاده خواهد کرد که به شهرداری‌ها در مدیریت دوچرخه، اسکوتر و سایر خدمات مشترک از طریق دسترسی به داده‌های حرکتی بهتر کمک می‌کند.

بهینه‌سازی جابه‌جایی شهری

رویکرد داده‌محور جدید امکان دسترسی میلان را به یک پلت‌فرم مدیریت تردد امن برای بهینه‌سازی جابه‌جایی شهری در راستای کاهش تراکم ترافیک، بهبود کیفیت هوا و ارتقای کیفیت کلی زندگی ساکنان و بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. این رویکرد یک راه‌حل جامع برای مقابله با چالش‌های مرتبط با جابه‌جایی شهری ارائه می‌دهد و در شکل دادن به آینده حمل‌ونقل شهر نقش چشمگیری ایفا خواهد کرد. پلت‌فرم نوآورانه جدید بر دیدگاه شهر برای ایجاد اکوسیستم‌های جابه‌جایی کارآمدتر تأکید دارد و از اهداف بلندمدت پایداری آن حمایت می‌کند.

هدف پلت‌فرم جدید میلان ارائه بینش عملی به شهرها برای مدیریت مؤثرتر خیابان‌ها و حاشیه‌های آن‌ها، با دسترسی به داده‌های جابه‌جایی از اپراتورهای مشترک دوچرخه، اسکوتر ماپد، ماشین‌های اشتراکی و خدمات تحویل بار است. اپراتور این سرویس به بیش از ۱۰۰ شهر در سراسر جهان خدمات می‌دهد و داده‌های بیش از ۴۰ اپراتور و بیش از ۳۰۰ میلیون سواری را تا به امروز دریافت می‌کند.

میلان به کمک پلت‌فرم جدید می‌تواند پیچیدگی‌های حمل‌ونقل مدرن خود را حل کند، با این حال فعالانه به‌دنبال یک پلت‌فرم مبتنی بر داده قوی‌تر برای مدیریت اپراتورهای اضافی شهر است که در ماه‌های اخیر ناوگان اسکوترهای الکترونیکی و دوچرخه اشتراکی را در سطح شهر مستقر کرده‌اند.

پایان پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
ایمنا
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا