مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شرکت «سالار گستر آسیا» حدود 80 هزار نفر از هنرمندان و خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر را هدف گرفت/ پیش از این «کرمان موتور» در کمتر از 24 ساعت تعداد زیادی خودرو فروخت

مديرعامل شرکت مهان انديشان آکام (هنرکارت) از اجرای طرح نوروزی فروش اقساطی موتورسيکلت‌ ويژه هنرمندان با همکاری شرکت سالار گستر آسيا خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارتحیدر مرادی مدیرعامل شرکت مَ‌کارت (وابسته به صندوق اعتباری هنر) با اعلام این خبر و با اشاره به مزیت مهم این طرح گفت: «در این طرح موتورسیکلت‌ها به صورت اقساط ۱۰ ماهه بدون سود (برابر با قیمت نقدی) به فروش می‌رسند.»

به گفته وی، در حال حاضر سه نوع موتورسیکلت شامل مهران مدل CDI ۱۲۵ استارتی، طرح کلیک ۱۵۰، و طرح آیروکس ۱۵۰ هر سه مدل سال ۱۴۰۳ در این طرح عرضه می‌شوند که قیمت نقدی آن‌ها بین ۶۹ میلیون تا ۱۱۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و با نرخ فروش نقدی، به صورت اقساطی عرضه شده‌اند.

مرادی با اشاره به اینکه در این طرح، هنرمندان و دارندگان کارت‌های م‌َکارت می‌توانند برای نخستین بار به صورت مستقیم خرید خود را از فروشگاه آنلاین مَ‌کارت انجام دهند، گفت: « در این طرح، سعی کردیم فرآیند خرید را با بهره‌گیری از بستر فروشگاه آنلاین مَ‌کارت (هنرکارت) برای دارندگان گرامی هنرکارت تسهیل کنیم.»

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) با تاکید بر اینکه تعداد موتورهای عرضه‌شده در این طرح محدود است، یادآور شد: «اعتبار قیمت‌ها و استفاده از این شرایط ویژه، تا آخر سال ۱۴۰۲ است و متقاضیانی که تا قبل از پایان سال، پیش‌پرداخت خود (شامل ۳۰ درصد مبلغ) را واریز کرده باشند، می‌توانند با نرخ همین سال موتورسیکلت خریداری کنند.»

وی در پایان تاکید کرد که با توجه به تعداد محدود موتورها، اولویت با متقاضیانی است که زودتر پیش‌پرداخت خود را واریز نمایند.

شرکت «مهان اندیشان آکام» وابسته به صندوق اعتباری هنر در سال ۱۳۹۸ با نام «هنر کارت بنیان ایرانیان» فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲، به دلیل توسعه فعالیت‌های شرکت به «مهان اندیشان آکام» با نام تجاری «مَ‌¬‌کارت» تغییر نام داد. فعالیت اولیه و اصلی مَ‌کارت، طراحی، چاپ و توزیع «هنرکارت» برای بیش از ۱۰۰ هزار هنرمند سراسر کشور بوده است. اما این شرکت از سال ۱۴۰۲ و با اضافه شدن محصولاتی مانند «فرهنگ‌کارت»، «شبستان‌کارت»، «نصرکارت» و … فعالیت خود را با عنوان شرکت «مهان اندیشان آکام» (مَ‌¬‌کارت) وابسته به صندوق اعتباری هنر گسترش داد. «مَ‌کارت» هم‌اکنون به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه طراحی و توزیع کارت‌های اعتباری-هویتی برای اقشار مختلف جامعه فرهنگ و هنر در راستای ارائه خدمات گوناگون بر بستر این کارت‌ها قدم برمی‌دارد.

«هنرکارت» یک کارت هویتی-بانکی منحصربه‌فرد برای هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر است. دارندگان «هنرکارت» می‌توانند از آن، هم به عنوان یک کارت شناسایی استفاده کنند و هم آن را به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب به‌کار گیرند که قابل استفاده برای دریافت تمامی خدمات بانکی و انجام تراکنش‌هاست.

هنرمندان عزیز کشور در رشته‌های هنری از جمله موسیقی، هنرهای نمایشی، سینمایی و رسانه‌های دیداری، هنرهای تجسمی (خوشنویسی،‌ عکاسی،‌ گرافیک و …) و… همچنین روزنامه‌نگاران و نویسندگان می‌توانند پس از عضویت در صندوق اعتباری هنر، برای دریافت «هنرکارت» اقدام کنند.

از جمله مزایای «هنرکارت» می‌توان به بهره‌مندی از بازگشت نقدی تا ۱.۵٪ به ازای هر خرید، بهره‌مندی از بازگشت نقدی تا ۱۰۰٪ به ازای خرید از مراکز طرف قرارداد، برخورداری از تخفیفات ویژه در استفاده از خدمات و محصولات مراکز طرف قرارداد، افزایش مزایا به ازای ارتقای سطح در باشگاه مشتریان، بهره‌مندی از تخفیفات در رویدادهای خاص، بهره‌مندی از پروفایل اختصاصی برای خرید خدمات و محصولات مختلف و بررسی تراکنش‌ها، امتیازات و دیگر خدمات ارائه‌شده در هنرکارت و… اشاره کرد.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
منبع
صندوق اعتباری هنر
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا