مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

احتمال چالش دوباره در تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های رسوبی

معاون فروش سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۹ هزار میلیارد تومان کالا فروخته شده است، گفت: متاسفانه بندی که اجازه تعیین تکلیف ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها را می‌داد تاکنون در بودجه ۱۴۰۳ تکرار نشده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از تسنیم، سعید غلامی معاون معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: متاسفانه بند 5 تغییرات متفرقه قانون بودجه سال 1402، در لایحه بودجه سال 1403 تکرار نشده است. همین امر تعیین تکلیف ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سواری و موتور سیکلت‌هایی که بعضا 15 سال در بنادر مانده بود و امسال امکان تعیین تکلیف آنها فراهم شد را در سال آینده با مخاطره همراه می‌کند.

وی افزود: سازمان اموال تملیکی امیدوار است تا این مسئله در ذیل‌جداول و یا احکام بودجه اضافه شود. برهمین اساس رایزنی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی انجام شده است. همچنین این مسئله در جلسه با دیوان محاسبات، نمایندگان این دیوان نیز در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا