مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

عزل «عبداالله توکلی لاهیجانی» پس از حضور در نمایشگاه موتورسیکلت شهر آفتاب توسط وزیر صمت

ظهر امروز عبداالله توکلی لاهیجانی همزمان با حضور در چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت، با حکم وزیر صمت از سمت خود عزل و مهرداد خسروی معاون وی را به سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت منصوب کرد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از تحلیل بازار، ظهر امروز همزمان با حضور عبدالله توکلی لاهیجانی در چهارمین نمایشگاه موتورسیکلت واقع در شهر آفتاب، عباس علی آبادی وزیر صمت طی حکمی وی را از سمت خود برکنار و مهرداد خسروی معاون وی را به سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت منصوب کرد. چنین تغییراتی در بدنه وزارت صمت کم سابقه بوده است، هرچند بسیاری از فعالان صنعت خودرو معتقد هستند این تغییرات می تواند وضع صنایع خودروسازی را بهتر کند، باید منتظر بود و دید که ادامه تغییر ساختار وزارت صمت در بخش خودرویی به کجا ختم می شود.

عبدالله توکلی لاهیجانی در جاده مخصوص محبوبیت چندانی به دلیل طراحی سامانه یکپارچه فروش، سامانه قرعه کشی و عدم تخصیص به موقع ارز قطعه سازان نداشت. شاید سیاست های که دنبال آن را گرفته بود با مشورت و نظر خواهی کارشناسان اهل فن انجام می شد، زیان صنایع خودروسازی و آشفتگی بازار نیز کم تر می شد. همزمان با تغییرات فعلی وزارت صمت زمزمه های در خصوص تغییرات احتمالی معاونین وزیر نیز به گوش می رسد. مدیران ارشد صنعت خودرو امیدوار هستند با تغییرات ایجاد شده در دفتر خودرویی وزارت صمت، وضعیت تولید و فروش خودرو بهبود یابد.

شنیده ها در جاده مخصوص حاکی از آن است که عبدالله توکلی لاهیجانی پس از وزارت صمت احتمالا جزو مدیران ارشد کرمان خودرو خواهد شد، باید منتظر بود و دید که عباس علی آبادی برای جاده مخصوص و وزارت صمت چه سیاست جدیدی در پیش خواهد گرفت.


انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا