مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نمایشگاه موتورسیکلت زمانی «ارزشمند» است که فضایی برای تبلیغ محصولات چینی و غیروطنی نباشد

به غیر از چندقطعه‌ساز موتورسیکلت که با زحمت بسیار در حال تولید هستند و کارشان قابل تقدیر است، متاسفانه هنوز در ایران موتورسیکلت ملی نداریم که مهم‌ترین دلیل آن سود واردات و ارزهای تخصیص داده شده به مونتاژکنندگان موتورسیکلت در طی دهه‌های گذشته است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز، برگزاری نمايشگاه برای هر صنعتی بسیار حیاتی است، اما به شرط اين‌كه دستاوردى داشته باشند. همه جاى دنيا نمايشگاه‌ها براى ارائه دستاوردهاى جديد برپا مى‌شود تا از طریق آن فناورى‌هاى جديد و محصولات جديد را معرفی کنند و در نهایت ارتباطات جدید و مفید شکل بگیرد.

امروز افتخار شركت‌هاى بزرگ دنيا اين است كه با استراتژى (توسعه پايدار) پيش مى‌روند و افتخارشان علاوه‌بر فناورى‌هاى جديد اين است كه محصولات دوست‌دار محيط‌زيست توليد مى‌كنند! حالا الان به فرض ما در صنعت موتورسيكلت ايران مى‌خواهيم به چه چيزى افتخار كنيم؟ چه دستاوردهاى برجسته‌اى توليد خودمان داريم که به محيط زيست آسيب نمى‌زند؟ به منابع كشور آسيب نمى‌زند؟ به جيب مردم آسيب نمى‌زند؟

این‌که هر صنعتی با شوق و افتخار محصولات چينى بى‌كيفيت را تبليغ و فكر كنند خيلى توسعه يافته شده‌اند و جزو نوابغ اقتصادى هستند خودفریبی است.

انتهای پیام/

نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز و درج لینک خبر بلامانع است. در غیر اینصورت حق این رسانه برای پیگرد قانونی محفوظ است.
برای ثبت شکایت از گران‌فروشی‌ها اینجا را کلیک کنید.

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا