همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

سرهنگ فیروز کشیر: ۴۷ درصد از تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران است

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۴۷ درصد از تصادفات فوتی در ۸ ماهه سال جاری مختص به موتورسواران بوده است.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ فیروز کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بحث ایمنی و سلامت شهروندان همیشه جز دغدغه‌های اصلی پلیس بوده و خواهد بود و این موضوع طبیعی است که پلیس به فکر ایمنی و سلامتی آحاد مختلف جامعه باشد تا بتوانیم ایمنی و سلامتی شهروندان را بخصوص در مباحث ترافیکی جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ کشیر گفت: تمام طرح‌های پلیس در طول سال، بجز اعمال قانون و نظم بخشی به ترددها، بحث بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات را در پی دارد تا جان مردم و سلامت شهروندان که جز اولویت‌های پلیس است حفظ شود.

وی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل‌هایی که از آمار تصادفات در طول ۸ ماهه امسال انجام دادیم متأسفانه شاهد افزایش تصادفات فوتی و جرحی در شهر تهران می‌باشیم که با توجه به این موضوع و مقایسه آمار امسال نسبت به ۸ ماهه سال گذشته متأسفانه با افزایش تصادفات جرحی و فوتی و خسارتی روبرو هستیم، این مهم ما را بر آن داشت که طرح ایمنی و سلامت را که از قبل هم انجام می‌شد، به صورت پر رنگ‌تر اجرا کنیم.

سرهنگ کشیر افزود: این طرح در اجرای تدابیر رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حال اجرا می‌باشد که تخلفاتی، چون عدم استفاده از کلاه ایمنی، نبستن کمربند ایمنی و صحبت با تلفن همراه را شامل می‌شود.

وی گفت: آمار تصادفات موتورسیکلت در شهر تهران افزایشی است که متأسفانه ۴۷ درصد از تصادفات فوتی در ۸ ماهه سال جاری مختص به موتورسواران است.

وی افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی دلیلی بر تصادفات فوتی نیست و استفاده از کلاه ایمنی استاندارد مهم است که در اثر واژگونی و سقوطی که روی می‌دهد. ضربه‌ای که به سر وارد می‌شود علت مرگ موتورسواران ما است. اگر کلاه ایمنی استفاده شود و ضربه‌ای به سر وارد نگردد مسلماً اتفاقی نخواهد افتاد و مهم این است که نوع ضربه‌ای که به سر وارد می‌گردد تأثیر بر سلامت و زنده ماندن موتورسوار دارد.

پایان پیام/

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا