احداث ۴۰ غرفه برای ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت میدان رازی تهران

 شهردار منطقه ۱۱ تهران از احداث ۴۰ غرفه جهت استقرار تعمیرکاران سیار موتورسیکلت در میدان رازی و اجرای طرح ساماندهی این مشاغل خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسوی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و کاهش معضلات شهروندان و کسبه محله قلمستان طرح ساماندهی تعمیرکاران سیار موتورسیکلت در میدان رازی آغاز شد.

وی افزود: در این طرح عوامل معبربان و شهربان در محدوده مستقر و ممنوعیت سد معبر با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: در کنار تذکرات مستمر، ۴۰ غرفه ساماندهی مشاغل نیز در میدان رازی احداث شده و با مشارکت اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان موتورسیکلت و شرکت ساماندهی مشاغل، نیروی انتظامی و سایر عوامل اجرایی، این فضاها به تعمیرکاران اختصاص یافته تا با استقرار در آنها شاهد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و صوتی و همچنین کاهش ناراضایتی شهروندان همراه با رفع سد معبر باشیم.

وی یادآور شد: حل مشکلات اساسی شهر از جمله معضلات مرتبط با سد معبر بدون هماهنگی و پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها امکان پذیر نیست و اگر قرار باشد گره‌ای از کار مردم باز شود بدون هماهنگی و هم افزایی اجرایی نخواهد شد لذا بنا داریم برای رفع مشکلات شهروندان از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و عوامل مرتبط استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، محله قلمستان و میدان رازی محل فعالیت تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی موتورسیکلت است که بدلیل کم توجهی برخی از فعالین صنف، شاهد ترافیک سنگینی خیابان در ساعات پیک و ایجاد مشکل در تردد شهروندان پیاده است.

انتهای پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا