همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

احداث ۴۰ غرفه برای ساماندهی تعمیرکاران موتورسیکلت میدان رازی تهران

 شهردار منطقه ۱۱ تهران از احداث ۴۰ غرفه جهت استقرار تعمیرکاران سیار موتورسیکلت در میدان رازی و اجرای طرح ساماندهی این مشاغل خبر داد.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از ایرنا، سیدمحمد موسوی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی و کاهش معضلات شهروندان و کسبه محله قلمستان طرح ساماندهی تعمیرکاران سیار موتورسیکلت در میدان رازی آغاز شد.

وی افزود: در این طرح عوامل معبربان و شهربان در محدوده مستقر و ممنوعیت سد معبر با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: در کنار تذکرات مستمر، ۴۰ غرفه ساماندهی مشاغل نیز در میدان رازی احداث شده و با مشارکت اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان موتورسیکلت و شرکت ساماندهی مشاغل، نیروی انتظامی و سایر عوامل اجرایی، این فضاها به تعمیرکاران اختصاص یافته تا با استقرار در آنها شاهد کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و صوتی و همچنین کاهش ناراضایتی شهروندان همراه با رفع سد معبر باشیم.

وی یادآور شد: حل مشکلات اساسی شهر از جمله معضلات مرتبط با سد معبر بدون هماهنگی و پای کار بودن تمامی دستگاه‌ها امکان پذیر نیست و اگر قرار باشد گره‌ای از کار مردم باز شود بدون هماهنگی و هم افزایی اجرایی نخواهد شد لذا بنا داریم برای رفع مشکلات شهروندان از ظرفیت تمام دستگاه‌ها و عوامل مرتبط استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، محله قلمستان و میدان رازی محل فعالیت تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی موتورسیکلت است که بدلیل کم توجهی برخی از فعالین صنف، شاهد ترافیک سنگینی خیابان در ساعات پیک و ایجاد مشکل در تردد شهروندان پیاده است.

انتهای پیام/

منبع
ایرنا

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا