سرهنگ فتاحی: موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌های اردبیل به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش موتورسیکلت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ سیدحجت فتاحی صبح سه‌شنبه در بازدید از پارکینگ‌های اردبیل اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه متوقف شده در پارکینگ‌ها و همچنین تسریع در تعیین تکلیف آنان، حداکثر مهلت تعیین تکلیف برای موتورسیکلت‌های متوقف در پارکینگ‌ها ۶ ماه و برای سایر وسایل نقلیه یک سال تعیین شده است.

وی افزود: در صورت عدم مراجعه مالک در فرجه زمانی اعلامی وسایل نقلیه مذکور در حکم رها شده تلقی شده و برابر مقررات با هماهنگی مرجع قضائی تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و نیز داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور در محل توقف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: نظارت بر پارکینگ خودروهای توقیفی از جمله موضوعات مهم در زمینه پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و مردم است.

پایان پیام/

منبع
مهر

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا