همکاری با بازاریاب به‌صورت غیرحضوری

افزایش تماس برای «اجاره روزانه موتورسیکلت کار»/ هزینه‌های آنچنانی تبلیغات از جیب مردم حساب خواهد شد

طی سه ماه گذشته تماس‌ها با پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز برای اجاره روزانه موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است.

مدیرمسئول موتورسیکلت نیوز در یادداشتی نوشت: در سه ماه گذشته تعداد تماس‌ها با این رسانه برای اطلاع از شرایط اجاره موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است.

دلیل این موضوع به جز بحث تورم و کاهش قدرت اقتصادی مردم این است که از سال 1397 شرکت‌های مونتاژکننده آنقدر از مابه‌التفاوت‌های ارزی سود بردند که دیگر سودهای عادی و روال برای آن‌ها جذاب نیست. در نتیجه بدون توجه به این که با افزایش قیمت‌ها یک روز به نقطه‌ای خواهیم رسید که توان مصرف‌کنندگان واقعی و مشتریان اصلی از بین خواهد رفت، در رقابتی سخت شرکت‌ها شروع به افزایش قیمت کردند.

متاسفانه بعضی از شرکت‌ها برای پوشش هزینه‌های تبلیغاتی و نمایش‌های گسترده در پنج سال گذشته، قیمت‌ها را بالا می‌بردند و یا در دراز مدت اگر نتوانند افزایش قیمت دهند مجبور می‌شوند افزایش قیمت ندهند و یا حتی کاهش قیمت دهند ولی از کیفیت محصولات کم بگذارند تا برایشان مقرون‌به‌صرفه‌تر شود و سود بیشتری کسب کنند.

به هر حال تمام این مسائل باعث شده حتی قشری که تنها امیدش کار با موتورسیکلت بود دیگر توان خرید این وسیله‌نقلیه را نداشته باشد.

پینوشت:

از بررسی داستان قوم مدين و رسالت شعيب (ع) و رفتار ناهنجار قوم او و سرنوشت آن‌ها و ساير آيات كريمه چنين نتيجه‌گيری می‌شود كه: 

1ـ گران‌فروشی و كم‌فروشی همانا اشاعه فساد در جامعه است. پس مبارزه با گران‌فروشی همان مبارزه با فساد است. 

2ـ ادامه گران‌فروشی و كم‌فروشی موجب زوال خير و بركت از جامعه است و در آخرسر موجب فنای جامعه و هلاك مردم است. 

3ـ گران‌فروشی و كم‌فروشی در رديف گناه‌های بزرگ نظير شرك به خدا و قتل نفس و تجاوز به مال يتيم است. 

4ـ ادعای قوم مدين كه حق دارند در مال خودشان به دلخواه خودشان هر تصرفی را كه بخواهند بكنند، مردود اعلام شده است چون اين بهانه جوئی و عذرتراشی مانع نزول عذاب‌الهی و نابودی آن‌ها نگرديد.

بديهی است كه تسلط افراد براموال خودشان تا جائی مجاز و معتبر است كه موجب ضرر به ديگران نگردد. در اينجا نكته‌ای را متذكر می‌شوم كه مسلمان واقعی كسی است كه تمام احكام الهی را قبول و اطاعت كند نه اين كه قسمتی را كه به نفع خود می‌بيند بپذيرد، رد كند يا مسكوت بگذارد.

خداوند در سوره نساء كسانی را كه مصداق ( يقولون نؤمن ببعض و نكفرببعض) باشند كافر دانسته و عذاب اهانت‌بار در انتظار آن‌هاست!


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
موتورسیکلت نیوز

پایگاه خبری موتورسیکلت نیوز

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی موتورسیکلت در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا